اخبار بازی

ساخت «Playstation VITA 2» غیرمحتمل است

از صحبت‌های جدید رئیس بخش PlayStation آقای «Andrew House» اینطور برداشت می‌شود که نباید منتظر «Playstation VITA 2» بود.

Playstation VITA

کنسول «Nintendo Switch» که در ماه مارچ منتشر شد تا بدینجا بسیار موفق بوده و رکورد فروش کنسول‌های کمپانی نینتندو را شکسته است. یکی از دلایل فروش خوب این محصول هیبرید بودن آن است. به گونه‌ای که هم قابلیت استفاده از آن در خانه با صفحه‌ی تلویزیون و هم به صورت جداگانه و دستی را دارد. اما انتظار نداشته باشید که کمپانی سونی برای سخت افزار جدید خود از این قابلیت استفاده کند.

رئیس بخش Playstation آقای «Andrew House» اشاره کرد که از دیدگاه سونی یک کنسول هیبرید در خارج از ژاپن و آسیا « فرصت بازاری بزرگی » را تداعی نمی‌کند.

« کنسول کمپانی نینتندو هیبرید هست که رویکرد و استراتژی متفاوتی هست .اشخاص کمپانی نینتندو استراتژی خودشون رو دارن که خیلی خوب هست. ما روی تجربه‌ی بازی به صورت متصل همراه با بازه‌ی وسیعی از سرگرمی‌های دیگه متمرکز باقی میمونیم، پس شما میتونید به چندین آدم از طریق صحفه‌ی بزرگ داخل خونتون متصل بشید.»

همچنین او در رابطه با کنسول‌ دستی «Playstation VITA» اشاره کرد که این دستگاه در خارج از ژاپن و آسیا موفق نبوده که بخشی از آن به دلیل رشد بازار گوشی‌های هوشمند بوده است. از این حرف میتوان اینگونه برداشت کرد که ساخت جانشین برای این کنسول دستی غیرمحتمل است.

« تجربه‌ی VITA در خارج از ژاپن و آسیا خواهان زیادی نداشت. تغییر سبک زندگی به سمت تسلط اسمارت فون‌ها به عنوان یک دستگاه کلیدی که همیشه با شماست فاکتور تعیین کننده‌ای بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا