اخبار بازی

فروش کنسول «Playstation 4» از مرز ۷۰ میلیون دستگاه گذشت

طبق آمارهای اعلام شده از سوی «Sony Interactive Entertainment»، فروش جهانی کنسول «Playstation 4» تا تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آذر) از مرز ۷۰.۶ میلیون دستگاه عبور کرده است.

Playstation 4

علاوه بر آن، فروش بازی‌های این کنسول از مرز ۶۱۷.۵ میلیون نسخه به صورت فیزیکی توسط خرده فروشی ها و دیجیتالی از «Playstation Store» گذشته است.

هدست واقعیت مجازی «Playstation VR» نیز موفق به فروش بیش از ۲ میلیون دستگاه به صورت جهانی شده و فروش ۱۵۰ عنوانی که برای این دستگاه منتشر شده نیز از مرز ۱۲.۲ میلیون نسخه به صورت دیجیتالی و فیزیکی عبور کرده است.

PSVR

آقای «Andrew House» رئیس «SIE» در این باره گفت :« ما خرسندیم که جمع زیادی از مردم از طریقه‌ی خاص «Playstation» در سرگرمی لذت میبرند و اینکه ترکیب آن با تکنولوژیی نظیر «PSVR» باعث ادامه یافتن جذب آنها میشود. من نمیتوانم به مقدار کافی از مردم و شرکایمان تشکر کنم. حمایت آن‌ها از زمان اولین کنسول «Playstation» در سال ۱۹۹۴ باعث شده است تا این برند به یکی از بزرگترین شبکه‌های کنسول‌ بازی‌های رایانه‌ای در جهان تبدیل شود. ما به همکاری با شرکایمان ادامه خواهیم داد تا این پیشروی ادامه پیدا کند و در تبدیل «PS4» به بهترین مکان برای بازی کردن استوار خواهیم بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا