اخبار بازی

مجموع فروش سری «Outlast» به ۱۵ میلیون نسخه رسید

استدیوی «Red Barrels» سازنده‌ی سری «Outlast» اعلام کرد، مجموع فروش این سری به ۱۵ میلیون نسخه رسیده است. با توجه به آمار ارائه شده، میتوان این سری را یکی از محبوب‌ترین عناوین مستقلی نامید که در دهه‌ی اخیر منتشر شده اند.

Outlast

استدیوی «Red Barrels» از این میزان فروش به درآمد ۶۴ میلیون دلار کانادا رسیده است که سود خالص آن معادل ۴۵ میلیون دلار میباشد. این مقدار با توجه به بودجه‌ی ۱.۳۶ میلیون دلاری برای نسخه‌ی اول در سپتامبر ۲۰۱۳، زمان انتشار این بازی بر روی پلتفرم «PC»، که طبق ادعای سازنده در آن زمان حساب بانکی «Red Barrels» تقریبا خالی بود، قابل تحسین است و میتواند مثال خوبی از به دست آوردن موفقیتی جهانی با شروعی ساده باشد.

آقای «Philippe Morin» مؤسس استدیوی «Red Barrels»، پس از انتشار نسخه‌ی دوم این بازی اعلام کرده بود آن‌ها علاقه‌ی زیادی دارند تا پروژه‌ی بعدی خود را به صورتی کاملا متفاوت بسازند. ایده‌ی جدیدی که تیم سازنده به آن دست یافته‌ است، کاملا متفاوت از گیم‌پلی سری «Outlast» خواهد بود اما در همان دنیای خیالی به وقوع خواهد پیوست.

عنوان «Outlast 2» جدیدترین نسخه از سری «Outlast» در سبک ترس و بقا، برای پلتفرم‌های «PS4» ،«Xbox One» ،«PC»  و «Nintendo Switch» منتشر شده و توانست متای «۷۶» را به دست آورد. میتوانید نقد این عنوان توسط بازیسنتر را در اینجا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا