اخبار بازی

«Okami HD» به طور رسمی برای کنسول‌های نسل ۸ و رایانه‌های شخصی معرفی شد

پس از شایعات فراوان در ماه‌های اخیر، بالاخره عنوان «Okami HD» به صورت رسمی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی معرفی شد. «Okami HD» که ریمستر عنوان «Okami» است، اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای کنسول PS3 منتشر شد. حال شرکت Capcom در جدیدترین جلد «مجله‌ی Famitsu» انتشار دوباره‌ی این عنوان را برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی در کشور ژاپن با نام «Okami: Zekkei» تائید کرد.

Okami HD

این عنوان در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) برای رایانه‌های شخصی در کشور ژاپن منتشر خواهد که تنها نسخه‌ی PS4 به صورت فیزیکی نیز منتشر می‌شود. هنوز خبری مبنی بر انتشار این عنوان به صورت جهانی اعلام نشده است.

همچنین این نسخه از رزولوشن 4K برای تمامی پلتفرم‌های مذکور پشتیبانی خواهد کرد و مینی-گیم‌های صفحه‌های بارگزاری نسخه‌ی اصلی که از ورژن‌های PS3 و Wii حذف شده بود نیز در این نسخه حضور خواهند داشت.

بازی «Okami» در سال ۲۰۰۶ توسط «Clover Studio» ساخته و برای کنسول PS2 منتشر شد. در سال ۲۰۰۸ ورژنی از این عنوان برای کنسول Wii منتشر شد که از قابلیت‌های حرکتی آن بهره ‌می‌گرفت و در سال ۲۰۱۲ نیز «Okami HD» برای اولین بار بر روی کنسول PS3 منتشر شد. تنها ادامه‌ی مستقیم بازی نیز با نام «Okamiden» در سال ۲۰۱۱ برای کنسول دستی Nintendo DS منتشر شد.

به روز رسانی :

انتشار این عنوان برای پلتفرم‌های مذکور در آمریکا نیز تائید شد. «Okami HD» در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین فقط به صورت دیجیتالی برای رایانه‌های شخصی در آمریکا با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا