اخبار بازی

کمپانی «Nintendo» قصد دارد میزان تولید کنسول «Nintendo Switch» را افزایش دهد

فروش کنسول «Nintendo Switch» از زمان انتشار این کنسول تا به حال محدود به توانایی کمپانی «Nintendo» در میزان تولید آن و رساندن این میزان به خرده فروشان بوده است. حال خبرهایی از این کمپانی به گوش میرسد که نینتندو قصد دارد میزان تولید این کنسول را به شدت افزایش دهد.

Nintendo Switch

بر طبق این خبرها، این کمپانی در حال برنامه‌ ریزی برای تولید ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه کنسول سوئیچ در سال مالی بعدی خودش (که از آپریل ۲۰۱۸ آغاز می‌شود) است و شرکای تجاری خود را نیز از این موضوع مطلع کرده است. گرچه اشاره شده است که این برنامه در مراحل اولیه به سر میبرد و امکان افزایش این مقدار بر اساس فروش فصل تعطیلات پیش رو این کنسول وجود دارد.

کمپانی نینتندو پیشتر نیز در گزارش مالی خود در ماه اکتبر اشاره کرده بود که ارسال این کنسول به فروشگاه‌ها را در همین سال مالی افزایش خواهد داد.

رئیس کمپانی نینتندو آقای «Tatsumi Kimishima» در ماه اکتبر اعلام کرده بود :«ما برنامه ریزی ارسال کنسول سوئیچ به فروشگاه‌ها رو در امسال از ۱۰ میلیون دستگاه به ۱۴ میلیون دستگاه افزایش دادیم. نزدیک به ۱۰ میلیون دستگاه در نیمه دوم همین سال مالی ارسال خواهیم کرد، این به معنی تولید بیشتر از ۱۰ میلیون دستگاه خواهد بود که نیازمند تولید تعداد زیادی دستگاه به صورت ماهانه است.»

انتظار می‌رود کمپانی نینتندو با توجه به وجود دو کنسول «Nintendo Switch» و «SNES Classic Edition» فروش خوبی را در فصل تعطیلات تجربه کند. همچنین افزایش فروش کنسول «Nintendo Switch» در این مدت زمان میتواند باعث افزایش فروش بیش از پیش بازی‌های انحصاری این کنسول مانند «Mario Kart 8 Deluxe» ،«Super Mario Odyssey» ،«Legend of Zelda : BotW» بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا