اخبار بازی

تأخیر عنوان «Anthem»، نسخه‌ی جدید «Battlefield» و میزان فروش عنوان «Star Wars Bf2»

اخیراً شایعاتی مبنی بر تأخیر عنوان «Anthem» تا اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود و بالاخره امروز کمپانی «EA» صحت شایعات را تائید کرده و اعلام کرد این عنوان تا ربع اول سال ۲۰۱۹ تأخیر خورده است.

Battlefiled

همچنین این کمپانی انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری «Battlefield» را در ماه اکتبر تائید کرد. ساخت این نسخه را نیز استدیوی «DICE» برعهده دارد. آقای «Andrew Wilson» مدیر اجرایی کمپانی «EA» در این مورد گفت :« فارغ از اینکه این مسئله چطور به نظر میاد، ما بهش به عنوان تأخیر نگاه نمی‌کنیم. ما تصمیم گرفته بودیم که «Anthem» رو در ربع چهارم امسال منتشر کنیم و این تصمیم برای تعادل پورتفولیو بود نه بر اساس میزان آمادگی این عنوان و ما از شیوه‌ای که «Battlefield» جدید آماده میشه هیجان زده هستیم. احتمالا زیاد منطقی نیست که «Anthem» رو با فاصله‌ی نزدیکی ازش منتشر کنیم. یک عنوان جدید، احتمالا منطقی‌تر هست که بازه‌ی انتشار مخصوص به خودش رو داشته باشه.»

 width=825 height=464 /></p><p dir=rtl style=همچنین در رابطه با فروش عنوان «Star Wars Battlefront2» اعلام شد این عنوان تا پایان دسامبر ۲۰۱۷ به فروش ۹ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است که ۱ میلیون نسخه کمتر از انتظارات کمپانی است و آن‌ها انتظار دارند که فروش این عنوان تا پایان سال مالی (آپریل ۲۰۱۸) ۱ تا ۳ میلیون نسخه افزایش داشته باشد گرچه با در نظر گرفتن حد بالای این پیش بینی باز هم این عنوان از نسخه‌ی پیشین خود ضعیفتر عمل کرده است زیرا از نسخه‌ی اول این سری تا همین مدت پس از انتشار ۱۴ میلیون نسخه به فروشگاه‌ها ارسال (شیپ) شده بود.

در نهایت این کمپانی اعلام کرد طی ماه‌های آینده خرید درون برنامه‌ای (Microtransaction) را به این عنوان باز خواهد گرداند. آقای اندرو ویلسون در رابطه با خراب شدن رابطه‌ی کمپانی «Disney» و «EA» به دلیل خرید‌های درون برنامه ای این عنوان گفت :« شما نباید هرچیزی را که در رسانه‌ها میخوانید باور کنید. ما روابط بسیار خوبی با کمپانی دیزنی داریم و بازی‌های بسیار خوبی را با هم ساخته‌ایم و در خدمات دادن به بازیکنان بسیار فعال بوده ایم. در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که وقتی به شیوه‌ی درستی برای مردم و جامعه‌ی مخاطبین خود برسیم حمایت دیزنی برای خرید‌های درون برنامه‌ای را خواهیم داشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا