اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید عنوان اساسین کرید Assassin’s Creed Origins نام دارد.

طبق شایعاتی که در این چند ماه منتشرشده است، داستان نسخه جدید عنوان Assassin’s Creed در کشور مصر اتفاق می‌افتد و همان‌طور که قبلاً اشاره‌شده بود، این عنوان Assassin’s Creed Empire نام دارد ولی طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشرشده است به نظر می‌رسد نام آن تغییر کرده است و قرار است بانام Assassin’s Creed Origins منتشر شود.

طبق پستی منتشرشده در وب‌سایت ردیت، شخصی که ادعا می‌کند برای شرکتی کار می‌کند که او در آنجا مسئول ساخت کارت‌های پیش‌خرید، برای بازی‌ها است. چند هفته پیش، سفارشی به آن شرکت داده‌شده است برای بازی‌های Assassin’s Creed Origins و Far Cry 5 (به‌تازگی شایعه شده است که یوبی سافت بر روی عنوانی جدید از سری Far Cry کار می‌کند.) و داستان اصلی آن در مصر باستان اتفاق می‌افتد و قرار است اواخر امسال برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شود.

این شخص در مورد آن چیزی که بر روی کارت‌ها دیده است می‌گوید:

«این بازی جدید Assassin’s Creed Origins نام دارد. و به نظرمی سد در مصر باستان باشد. درزمینهٔ این طرح‌ها تصویری از اهرام مصر دیده می‌شود. در مرکز این تصویر اساسینی را می‌بینم که وارد شهر می‌شود. به نظر می‌رسد این اساسین زره ای را پوشیده است و در دستان او یک کمان وجود دارد و بر روی شانه‌های او یک شاهین قرار دارد.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا