اخبار بازی

هدست جدید AR استار وارز به شما امکان میدهد که به جای Jedi مبارزه کنید

لنوو و دیزنی برای توسعه هد ست اختصاصی واقعیت افزوده ی خود با یکدیگر همکاری میکنند.
این هدست جدید واقعیت افزوده این قول را به کاربران داده است که با بازی جدید انحصاری خود به جنگ ستارگان زندگی ببخشد. در نمایشگاه D23 در آناهایم، دیزنی ویدیوی کوتاهی را از ایده ی اولیه بازی را نمایش داد .این ویدیو شامل میدان مبارزه ی عظیمی بود که در آن سربازان At , Ats با هم درگیر می شدند. همانند واقعیت مجازی سامسونگ این هدست هم نیازمند گوشی هوشمندی برای کار کردن است.

Star Wars Jedi challenges
دیزنی همچنین بازسازی، Holochess بازی ای که در قسمت چهارم جنگ ستارگان (امید تازه) بین Chewbacca و C-30p انجام می گرفت را برای هدست واقعیت افزوده خود معرفی نمود. طرفداران واقی می دانند که Holochess یک پوشش برای بازی های هولوگرافیک در دنیای جنگ ستارگان و بازی ای که در فیلم انجام می شود در واقع Dejarik نامیده میشود.اما نه این است و نه آن.
اولین بازی ای که برای هدست جدید عرضه خواهد شد Star Wars Jedi challenges میباشد.بازی از یک موشن کنترلر بهره گرفته که شبیه شمشیر های نورانی است که توسط Anakin skywalker, luke skywalker و حالا Rey در فیلم های اصلی استفاده میشوئد. دیزنی هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه این هدست یا Jedi challenges مشخص ننموده است. اما وب سایت اختصاصی بازی مشخص کرده است که به زودی در فروشگاه های Best Buy و وبسایت لنوو عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا