اخبار بازی

Need For Speed No Limits برای تبلت و تلفن‌های هوشمند معرفی شد

EA از پروژه اخیر خود که متعلق به سری Need For Speed است رونمایی کرد. No Limits جدیدترین عنوان از سری بازی‌های NFS است که برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند منتشر خواهد شد.

 

NFS No Limits مراحل ساخت خود را زیر نظر استودیو «Firemonkeys» سپری می‌کند و برای عرضه در سال 2015 در نظر گرفته شده است. این استودیو تا پیش از این ساخت بازی Real Racing 3 را به عهده داشته و حال به دنبال این است که تجربه‌ای تازه را در اختیار کاربران IOS و اندروید قرار دهد.

 

 src=https://upload7.ir/imgs/2014-11/94774850247445161656.png /></p><p> تجربه بالای سازندگان در کنار حمایت‌های EA سبب شده که Firemonkeys به ارایه یک تجربه ایده‌آل فکر کند و سعی داشته باشد عنوانی متمایز و در خور توجه را برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند عرضه کند. پرداخت دقیق به جنبه‌های مختلف بازی و دستیابی به پتانسل واقعی تبلت و تلفن‌های هوشمند از جمله مواردی است که استودیو سازنده از آن‌ها یاد کرده است.</p><p> <strong>«</strong>این برای ما یک افتخار و امتیاز محسوب می‌شود که باری دیگر فرمان یکی از فرنچایزهای باورنکردنی را در دست بگیریم و به تعریف مسابقات خیابانی برای تلفن‌های همراه بپردازیم. ما هم‌چنین از قدرت و کارایی که مدل‌های اخیر تبلت و تلفن‌های هوشمند در اختیار ما قرار می‌دهند شگفت زده هستیم و فکر می‌کنیم که برای شما هم چنین باشد<strong>»</strong>.</p><p> <a href=http://www.ea.com/needforspeednolimits/ >جزییات</a> بیشتر از این عنوان مانند ماشین‌های قابل دسترسی، کاراکترها، شخصی‌سازی و دیگر موارد طی هفته یا ماه‌های آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.ea.com/news/hit-the-road-with-ken-block-and-need-for-speed-no-limits>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=سـجاد1393-08-29

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا