اخبار بازی

مدت زمان و جزئیات گیم‌پلی Ace Combat 7 مشخص شد

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown که در جریان رویداد PlayStation Experience 2015 معرفی شده بود، نخستین عنوان از این فرنچایز قدیمیست که پس از چیزی حدود 5 سال قرار است عرضه شود. آخرین نسخه از این بازی در سال 2014 با نام Infinity بر روی کنسول‌ پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود که متاسفانه بازخورد خوبی را بهمراه نداشت.

از ویژگی‌های جدیدی که به بخش شخصی سازی در «Ace Combat 7» اضافه شده است، می‌توان به سیستم پیشروی برای دستیابی به پوسته‌ها و رنگ‌های مختلف اشاره کرد. بر اساس این سیستم، بازیکن برای به‌دست آوردن رنگ‌های خاص باید ماموریت‌های جانبی انجام داده و یا به سطح خاصی برسد تا بتواند از امکانات ویژه این بخش استفاده بکند. همچنین از طریق بازی کردن بخش تک‌نفره می‌توان بیش از 120 طراحی خاص به دست آورد که امکان نصب آن‌ها در سه نقطه مختلف از بدنه هر جت وجود دارد.

همکاری تیمی دربخش چندنفره این بازی نقش بسیار مهمی دارد، به طور مثال درصورتی که درحال انجام حالت Team Death Match باشید، با توجه به شرایط تیم مقابل باید تصمیم بگیرید که مدام به بهترین بازیکن آن‌ها حمله کنید و یا این که نقش تله را بازی کنید تا سایر اعضای تیم کار دشمن را یکسره کنند.

ace combat 7 بازی

گفتنیست که کمپانی Bandai Namco اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای بازسازی نسخه‌های قدیمی و یا پورت کردن نسخه «زیرو» برای رایانه‌های شخصی ندارد. همچنین به نظر می‌رسد که بخش تک‌نفره در «Ace combat 7» بیش از 10 ساعت به طول می‌انجامد، هرچند در صورتی که تمامی کارهای جانبی را انجام بدهید و قصد حرفه‌ای شدن در این بخش را داشته باشید، این مدت زمان به بیش از 50 ساعت تبدیل خواهد شد.

به نظر می‌رسد که بازی بر روی کنسول‌های «ایکس باکس وان اکس» و «پلی‌استیشن 4 پرو» دارای برتری رزولوشن نسبت به کنسول‌های پایه باشد، هرچند که تیم سازنده از تایید کردن رزولوشن 4K برای سخت افزارهای مذکور خودداری نموده است. نرخ فریم بازی تنها در نسخه Playstation VR بر روی 60 قفل است و در نهایت عدم پشتیبانی از HDR نیز به صورت رسمی تایید شد.

بازی Ace Combat 7 در تاریخ 18 ژانویه 2019 برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در 1 فوریه برای کامپیوتر منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا