اخبار بازی

شرکت Monolith به دنبال استخدام برای پروژه‌ای جدید

شرکت Monolith سازندگان عنوان تحسین شده Shadow of Mordor و بازی Shadow of War درحال جمع آوری نیرو برای کار برروی پروژه‌ای جدید است. همانطور که پیش‌تر خبری مبنی بر این ‌که شرکت Rockstar درحال استخدام برای یک پروژه نسل بعدی است منتشر شده بود، اخیراً شرکت Monolith نیز اقدام به انتشار یک آگهی استخدام جدید کرده است که احتمالات به این سمت می‌رود که این آگهی برای ساخت پروژه نسل بعدی این شرکت باشد.

طبق  آگهی استخدام Monolith، این شرکت به دنبال  یک مهندس نرم‌افزار حرفه‌ای با تخصص پایپلاین برای  یک پروژه جدید است. یکی از نکاتی که در متن آگهی استخدام توجه را به خود جلب می‌کند، استفاده از لفظ «تحولی بزرگ در صنعت بازی‌سازی» است. از تحولاتی که این شرکت در ابتدای نسل فعلی ایجاد کرد، می‌توان به پیاده‌سازی سیستم Nemesis در بازی Shadow of Mordor اشاره کرد.

شرکت Monolith

حال سؤوالی که مطرح می‌شود این است که آیا شرکت Monolith قصد دارد بازی بعدی را به صورت یک عنوان جهان باز مدرن بسازد؟ چون در ادامه آگهی‌های استخدامی که این شرکت منتشر نموده، آن‌ها به دنبال افرادی هستند که دارای تخصص بالا در زمینه ساخت و طراحی یک دنیای جهان باز وسیع، پر محتوا همراه با سیستم‌های فوق پیشرفته و مدرن باشند. به احتمال زیاد این پروژه جدید، نسخه سوم از سری بازی‌های Middle-Earth باشد (دنباله‌ای برای Shadow of War) و با وجود این که شرکت Monolith به دنبال مهندسین جدید برای ارتقاء موتور بازی‌سازی خود یعنی Firebird هست، می‌توان حدس زد که بازی بعدی به احتمال قوی برای نسل بعدی کنسول‌ها یعنی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس بعدی منتشر می‌شود. شما می‌توانید بررسی بازی Middle-Earth: Shadow of War را  از طریق این لینک مطالعه کنید

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا