اخبار بازی

Molyneux و اظهار نظر جالب او نسبت به Heavy Rain

آقای Peter Molyneux طراح سری بازی های Fable در صحبتی که با سایت Joystiq داشت ، زبان به تحسین و ستایش Heavy Rain گشود و از آن با عنوان " اولین نشانه های آینده بازی های رایانه ای " یاد کرد .
" من به تمام کسانی که می خواهند نشانه ای از آینده این صنعت را ببیند و آن را در قالب یک بازی تجربه کنند توصیه می کنم هرگز Heavy Rain را از دست ندهند . البته ، من نتوانستم بیشتر از 90 دقیقه به انجام بازی بپردازم زیرا دنیای زیر باران این بازی بسیار تاریک و عاطفی بود و واقعا احساسات من را بروز داد . "
" اما هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد که بازی به مانند Heavy Rain ساخته نشده است . بازی که در آن بازیکن خود احساس وجود کند و در یک اثری که مانند فیلم های طراز اول سینمایی میماند قرار بگیرد . با وجود داستان غنی و تاثیرگزار ، صحنه های سینمایی و Motion Capture شگفت انگیز این بازی ، Heavy Rain چراغی است که آینده این صنعت را به ما نشان می دهد . جایی که شما درگیر داستانی پر پیچ و خم می شوید و این انتخاب های شماست که تجربه شما را رقم خواهد زد " Peter Molyneux همچنین در ادامه گفت خاطره دردناکی از صحنه های ابتدایی بازی دارد ( شاید فریاد های Jason و گریه های او باشد که به گفته او هنوز در ذهن و مغز او میپیچد . )
Molynexu در ادامه به تحسین انتخاب و طراحی سیستم Heavy Rain در بخش Gameplay پرداخت و گفت : " سیستم QTE شما را به بازی می برد ، باید همواره فکر کنید تا انتخاب های درست را از دست ندهید . " هر چند وی در ادامه به تکراری شدن این سیستم اشاره کرد تا جایی که ممکن است باعث حسته شدن بازیکن شود . با این حال او گفت : " کاری که Quantic Dream در Heavy Rain کرد واقعا قابل ستایش است و می توان از کلمه انقلاب برای آنها استفاده کرد . "

Peter Molyneux در پایان گفت : " طراح های ما می خندیدند چون بارو داشتند که سبک QTE یک سبک مرده است ولی این بخشی از زیبایی های درام Heavy Rain بود . " 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا