اخبار بازی

ریمستر عنوان «L.A Noire» تائید شد

«Rockstar Games» ریمستر عنوان «L.A. Noire» را برای انتشار در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) بر روی کنسول‌های Xbox One ، PS4 و Nintendo Switch تائید کرد. همچنین نسخه‌ای از بازی مخصوص دستگاه HTC Vive نیز منتشر خواهد شد.

L.A. Noire

ریمستر این عنوان شامل بازی اصلی به صورت کامل، تمامی محتویات اضافه و بسته‌های الحاقی آن خواهد بود علاوه بر این‌ها بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One شاهد ارتقای گرافیکی بازی در بخش‌هایی نظیر نورپردازی، کیفیت ابرها، رزولوشن بافت‌ها و زاویه‌ی دوربین جدید در هنگام صحنه‌های سینماتیک خواهیم بود. بازی بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One با رزولوشن 1080p و بر روی کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X به صورت 4K اجرا خواهد شد.

در نسخه‌ی کنسول Nintendo Switch نیز شاهد استفاده از Joy-Conها، کنترل‌های اشاره‌ای، استفاده از قابلیت‌های لمسی و HD Rumble این کنسول و اضافه شدن زوایای جدید به دوربین بازی از جمله دوربین روی شانه خواهیم بود.

همچنین ۷ پرونده از نسخه‌ی اصلی، در نسخه‌ی HTC Vive به صورت کامل بازسازی شده است تا بتواند از قابلیت‌های واقعیت مجازی آن به خوبی بهره ببرد.

عنوان «L.A. Noire» ساخته‌ی استدیوی استرالیایی «Team Bondi» است که در سال ۲۰۱۱ توسط «Rockstar Games» برای پلتفرم‌های PS3 ،Xbox 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست متای ۸۹ را به دست آورد. استدیوی «Team Bondi» بعد از انتشار این بازی بسته شد و هنوز معلوم نیست چه تیمی مسئولیت ساخت نسخه‌های مذکور را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا