اخبار بازی

Konami: از زیر سایه FIFA خارج خواهیم شد

تهیه کننده Pro Evolution Soccer 14 آقای Kei Masuda علت امیدواری خود برای موفقیت این عنوان که با موتور FOX Engine ساخته Hideo Kojima در حال آماده سازی می‌باشد را توضیح داد.

در مصاحبه با OPM، وی در مورد PES  اذعان نمود: "هدف اصلی ما این است که شما بتوانید با تیم مورد علاقه خود پیروز شوید. اگر ما بتوانیم به این هدف بزرگ دست یابیم، بازی ما با FIFA فرق های اساسی خواهد داشت."

آقای Masuda همچنین در مورد عدم موفقیت PES در این نسل توضیح داد و مشکل اصلی را تغییر نسل و حرکت از PS2 به PS3 دانست؛ به عقیده وی مهم ترین مشخصه باخت Konami در این نسل بخش بازی آنلاین بود.

او در این باره می‌گوید: "چالش اصلی ما بخش بازی های آنلاین بود. وقتی PS3 عرضه شد، EA موتور بازی‌سازی خود را تغییر داد اما موتور ما همان چیزی بود که در زمان PS2 نیز از آن استفاده می‌کردیم و فقط هر ساله تغییراتی را در انیمیشن ها و هوش مصنوعی ایجاد می‌کردیم."

وی در ادامه وعده می‌دهد که نسل بعد کاملا متفاوت خواهد بود و به لطف موتور FOX Engine، شاهد فیزیک فوق العاده طبیعی که در آن هر بازیکن دارای استایل بدنی و حرکتی خاصی در مواقع جلو بردن توپ و عدم در دست داشتن آن انجام می‌دهد خواهیم بود. همچنین این بار تاکتیک های کنترل بیشتر شده و کنترل کردن توپ نیز تغییراتی به خود دیده است که باعث آزادی بیشتر و بسیاری از موارد دیگر می‌شود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا