اخبار بازی

ایران اولین کشور پذیرفته‌شده در مسابقات جام جهانی بازی‌های پاریس شد

نام ایران به عنوان نخستین کشور حاضر در جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس در سایت این رقابت‌ها ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس که اختصارا ESWC نامیده می‌شود، امسال دوم تا چهارم نوامبر (آبان) در قالب هفته بازی پاریس (Paris Game Week) برگزار می‌شود.

مسابقات جام جهانی بازی‌های پاریس

تاکنون برگزاری بازی Clash Royale در این رقابت‌ها قطعی شده و نام ایران به عنوان اولین کشور شرکت کننده در این رقابت‌ها برای این رشته به ثبت رسیده است.

در این مسابقات قرار است 48 بازیکن برتر جهان برای دستیابی به مقام قهرمانی و جایزه 15 هزار یورویی این بازی‌ها به رقابت بپردازند.

سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای کشور به عنوان مسابقات انتخابی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس هم‌اکنون توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب نماینده ESWC در ایران در حال برگزاری است و قهرمان مسابقات Clash Royale این بازی‌ها به عنوان نماینده ایران اعزام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانیeswc.com/en/live/clash  نام ایران را به عنوان نخستین تیم حاضر در رقابت‌های جهانی مشاهده کنند.

سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از 13 شهریورماه آغاز شده است و تا 23 شهریورماه ادامه دارد. خانواده‌ها و گیمرها می‌توانند برای تماشای مسابقات هر روز از ساعت 10 تا 22 به مجموعه سالن C سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران مراجعه کنند.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا