اخبار بازی

برگزاری چهار ورکشاپ تخصصی Game Design با همکاری مدرسه اینورس و شرکت فن افزار در تهران

آموزشگاه هنرهای دیجیتال اینورس ، پس از برگزاری بیش از 60 ورکشاپ با موضوعات گوناگون، در تابستان امسال 4 ورکشاپ با موضوع Game Design را با همکاری شرکت بازی‌سازی فن‌افزار برنامه‌ریزی و ارائه کرده است. در این رویداد 4 ورکشاپ با موضوعات “آشنایی با ساخت بازی‌های ویدئویی”، “طراحی بازی از منظر فنی”، “بازی به مثابه اثر هنری” و “آشنایی با مقولات اساسی در طراحی بازی” ارائه خواهد شد.

آموزشگاه هنرهای دیجیتال اینورس

این رویداد با برنامه‌ریزی و مدیریت تیم اجرایی مدرسه اینورس و با ارائه آقایان امیرحسین فصیحی، آرین بینا، یاسر ژیان، حمیدرضا سعیدی، نریمان قاسمی، جاوید نجیب‌زاده و حسین حسینیان، تیم شرکت فن‌افزار، برگزار می‌گردد. این دو مجموعه با همکاری یکدیگر مجموعه‌ای به نام INVERSE Games را راه‌اندازی کرده‌اند که این رویداد بخشی از آن محسوب می‌شود.

فرآیند ساخت بازی ویدیویی، ساختار تیم‌ و نقش‌های مورد نیاز در بازی‌سازی، فرصت‌ها و چالش‌های بازی‌سازی در ایران، معرفی ابزارهای توسعه‌بازی، برنامه‌نویسی روند‌بازی، سیستم‌ها و پلتفرم‌های متداول در بازی‌ها، زیبا‌شناسی در بازی‌، سیلان در بازی، تاثیر‌گذاری و غرقه‌سازی، ایجاد صحنه‌سازی‌های نمایشی، تاثیرات صدا و موسیقی در بازی، خلاقیت در طراحی بازی و …، همه و همه بخش کوچکی از عناوین مورد بحث در این رویداد هستند.

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این رویداد، پیش از تکمیل ظرفیت به وبسایت زیر مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهید.
http://www.inverseworkshop.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا