اخبار بازی

اشاره به معرفی عنوان جدیدی از سری «Hitman»

استدیوی «IO Interactive» به معرفی جدیدی در تاریخ ۷ ژوئن (پنجشنبه ۱۷ خرداد) اشاره کرده است. این استدیو از طریق اکانت رسمی توئیتر عنوان «Hitman» تصویری که در پایین مشاهده میشود را منتشر کرده است.

Hitman

همچنین کمپانی «Warner Bros. Interactive Entertainment» نیز در همین تاریخ (پنجشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران) نمایشی از عنوانی جدید خواهد داشت. در اعلام معرفی عنوانی جدید توسط این کمپانی، تصویر ماشین مسابقه‌ای دیده میشود که بر روی آن نام «Hamsun» به عنوان حامی مالی حک شده است. «Hamsun Oil» نام یک کمپانی از عنوان هیتمن سال ۲۰۱۶ میباشد.

در نهایت لوگوی عنوان «Hitman 2» از کد منبع وبسایت کمپانی «WB Interactive Entertainment» لو رفته است. به نظر می‌آید طرفداران هیتمن باید خود را برای معرفی عنوانی جدیدی از سری محبوبشان آماده کنند.

Hitman

استدیوی «IO Interactive» سازنده‌ی سری «Hitman» در سبک مخفی کاری، سال گذشته از کمپانی «Square Enix» جدا شده و در این مسیر حقوق ساخت و انتشار این سری را نیز در اختیار گرفت. پس از آن نسخه‌ی «Definitive Edition» از فصل اول این بازی با همکاری کمپانی «WB Interactive Entertainment» منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا