اخبار بازی

آیا عنوان «Halo Infinite» از قابلیت «Xbox Play Anywhere» پشتیبانی می‌کند؟

یکی از رونمایی‌های غافلگیر کننده مراسم «E3 2018» عنوان «Halo infinite» بود. حالا که متوجه شدیم عنوان جدیدی از این مجموعه محبوب بر روی دو پلتفرم «PC» و «Xbox One» در حال توسعه است، جالب می‌شود بدانیم این عنوان که احتمالا از انتشارش نیز نسبتا فاصله زیادی داریم، آیا از قابلیت «Xbox Play Anywhere» نیز پشتیبانی خواهد کرد؟

 width=810 height=456 /></p><p dir=rtl>به تازگی کاربری از «NeoGAF» با نام <a href=https://www.neogaf.com/threads/so-halo-infinite-doesnt-appear-to-be-play-anywhere.1463990/ >«DynamiteCop»</a> مشاهده کرده لگوی Xbox Play Anywhere  در <a href=https://www.xbox.com/en-US/games/halo-infinite>وبسایت رسمی مایکروسافت برای Halo Infinite</a>، حضور نداشته و فقط لگو «4K» و «HDR» و  «Xbox One X Enhanced» در این صفحه قرار گرفته‌اند. همچنین باید گفت دو عنوان بزرگ <a href=https://www.xbox.com/en-US/games/gears-5>«Gears 5»</a> و <a href=«Forza Horizon 4» مشخص شده که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

البته که این را نیز باید در نظر گرفت بازی احتمالا از انتشارش فاصله نسبتا زیادی دارد و ممکن است هنوز تمام جزئیات این عنوان مشخص نشده‌ باشد یا شاید هم کسی فراموش کرده که این لگو در وبسایت قرار دهد. قابلیت Xbox Play Anywhere به کسانی که نسخه دیجیتالی عنوانی را  خریداری می‌کنند که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، این قابلیت را می‌دهد بدون هزینه اضافی بازی را هم روی Xbox One و هم روی PC تجربه کنند و همچنین پیشرفت‌هایی که در بازی چه روی Xbox One و یا روی PC صورت می‌گیرد، بین دو نسخه مشترک است. به هر حال به طور قطعی نمی‌توان نظر داد و باید تا تایید رسمی منتظر بمانیم که آیا Halo Infinite از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

عنوان Halo infinite در کنفرانس E3 2018 مایکروسافت رونمایی شد و تا حالا تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص نشده است.

منبع: Wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا