اخبار بازی

کمپین Fig عنوان The Good Life آغاز شد

اولین بازی استدیوی White Owls ( استدیوی جدید Hidetaka Suehiro ) با نام The Good Life که در Gamescom 2017 معرفی شد، کمپین Fig * خود را آغاز کرد.

The Good Life

این بازی که در سبک RPG است داستان نائومی، عکاسی از شهر نیویورک را بیان می‌کند که مجبور می‌شود به شهر «Rainy Woods» واقع در بخش روستایی کشور انگلستان برود تا بدهی سنگینی که دارد را پرداخت کند.

« شهر «Rainy Woods» که با اتوبوس ۵ ساعت و نیم از لندن فاصله دارد اینترنت، سرویس موبایل و استارباکس ندارد اما یک راز مخفی دارد ! »

طبق گفته‌ی استدیوی «White Owls» بازیکن با وجود حس غربت احساس راحتی عجیبی نیز در این شهر خواهد داشت و داستان پیچیده و پر از رمز و راز بازی تا انتها او را جذب خود خواهد کرد.

عنوان The Good Life با همکاری استدیوهای «Grounding» (عناوین Crimson Dragon و Phantom Dust ) و «Camouflaj» (عنوان Republique ) برای عرضه بر روی PS4 و استیم ساخته خواهد شد.

کمپین Fig : همانند «Kickstarter» به بازیسازان مستقل کمک می‌کند تا بودجه‌ی مورد نیاز خود را از راه کمک‌های مردمی بدست آورند با این تفاوت که از طریق این کمپین سرمایه گزاران نیز می‌توانند به بازی کمک کرده و در درآمد به دست آمده از آن شریک شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا