اخبار بازی

آلمان پیش خریدهای عناوینی که تاریخ انتشار دقیق ندارند، ممنوع می‌کند

صنعت بازی‌های ویدیویی روز به روز در حال پیشرفت است و نمی‌توان محبوبیت و گستردگی آن را در سطح جهان نادیده گرفت. از آن‌جا که کشورها رویکردهای متفاوتی با توجه به فرهنگ و هنجارها و ارزش‌های خود دارند، نسبت به مسائل گوناگون ممکن است متفاوت بر خورد کنند. به تازگی اعلام شده که ظاهرا آلمان پیش خریدهای عناوینی که بدون تاریخ انتشار دقیق هستند، ممنوع می‌کند.

 width=

با توجه به وبسایت «Heise» و «Eurogamer» ظاهرا دادگاه منطقه‌‎ای مونیخ، خرده فروشان را از ارائه پیش خرید برای محصولات بدون تاریخ انتشار، منع کرده است. این حکم پیرو شکایت‌های سال 2016 مربوط به پیش خرید‌های گوشی «Samsung Galaxy S6» بوده، اما این حکم برای همه محصولات در آلمان اعمال می‌شود که بازی‌های ویدیویی نیز شامل این محصولات است. آقای «Wolfgang Schuldzinsk» که «Consumer CEO» دوسلدورف است، روشن می‌کند که این حکم چه معنی می‌دهد: «وقتی مصرف کنندگان کالایی در اینترنت سفارش می‌دهند، ارائه دهندگان باید مشخص کنند که چه زمانی کالاها تحویل داده می‌شوند.»

این را باید در نظر گرفت که این حکم فقط در آلمان اعمال می‌شود. به هرحال همان‌طور که اول خبر گفته شد کشورها رویکردهای متفاوتی دارند. با این حال شما چه فکر می‌کنید؟ این اقدام چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

منبع: Wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا