اخبار بازی

فیل اسپنسر: عناوین فوق‌العاده‌ای از سازندگان Gears of War و Halo درراه است

کمپانی مایکروسافت در E3 امسال لاین آپ خوبی را به نمایش گذاشت؛ اما متأسفانه این نمایش برای بازی انحصاری نبود. در نمایشگاه امسال، حتی خبری هم از مهم‌ترین استودیوهای کمپانی مایکروسافت Industries343(سازندگان عنوان معروف و محبوب Halo) و The Coalition (سازندگان عنوان معروف Gears of War) نبود. خوشبختانه، شما می‌توانید راحت باشید، زیرا طبق اعلام آقای فیل اسپنسر (رئیس بخش ایکس باکس) این دو استودیو در حال کاربر روی پروژه جدید خود هستند.

طبق مصاحبه اخیر مجله Famitsu با آقای فیل اسپنسر، این مدیر اجرایی گفت فرصت این را داشته است که ببیند هر کدام از این استودیوها در حال کاربر روی چه عناوینی هستند و معتقد است که «کار شگفت‌انگیزی» از این استودیو، درراه است.

اگر انتظار خبری بیشتری از بازی جدید سازندگان Halo و Gears of War دارید؛ متأسفانه باید این را بگویم که آقای فیل اسپنسر هیچ اشاره‌ای به جزییات پروژه‌های این دو استودیو نکرده است.

آقای اسپنسر در این مصاحبه اشاره کرد که به لاین آپ فوق‌العاده‌ای که در E3 امسال داشته است، بسیار افتخار می‌کند، زیرا با نمایش بازی‌های مانند Sea of Thieves، Super Lucky’s Tale و Ori and the Will of the Wisps بازیکنان می‌توانند به متفاوت بودن بازی‌ها نمایش داده‌شده برای Windows 10 و Xbox One، پی ببرند.

طبق اعلام قبلی آقای اسپنسر کنسول ایکس باکس، هیچ وابستگی‌ای به Gears of War و Halo ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا