اخبار بازی

Free Radical در استانه بسته شدن !!

متاسفانه خبر رسيده است كه استوديوي قوي Free Radical در حال بسته شدن است. يكي از اين عوامل به خاطر عرضه بازي ضعيف Haze بوده است. اين استوديو كه از اعضاي قديمي Rare تشكيل شده بود يكي از بهترين استوديو هاي انگلستان هستند.

يكي از منابع به دو سايت VG 247 , GI اعلام كرده است كه گويا ديروز تمام قفل هاي شركت عوض شده است و زماني كه كارمندان امروز به استوديو مي امدند متوجه مي شوند كه در هاي Free Radical بسته است و به انها خبر داده مي شود كه اخرين ملاقات خود را در يك هتل نزديك به استوديو داشته باشند.

اين استوديو در حال كار بر روي دو بازي Star Wars Battlefront III و TimeSplitters 4 بوده است كه اين منبع موثق اعلام كرده كه ساخت پروژه Star Wars Battlefront III به يكي ديگر از استوديو هاي انگليسي يعني Rebellion ( سازنده ShellShock 2 ) سپرده شده است. در حال حاضر احتمال تعطيل شدن اين استوديو زياد است و انها در حال حاضر به شدت به دنبال يك Publisher براي TimeSplitters 4 ( معروف ترين سري بازي اين شركت ) هستند.

Update : شايعه شده كه Dave Doak و Steve Ellis تاسيس كنندگان FR استوديو را ترك كردند و قصد دارند براي يك شركت ديگر كار كنند. طبق گفته هاي Cameron Gunn حقوق تمام 185 كارمند استوديو تا اخر دسامبر پرداخت شده و انها انتظار دارند يك معرفي بزرگ تا قبل از كريسمس داشته باشند. وي گفته وضعيت استوديو عادي و كسي هم اخراج نشده و طبق گفته هاي Rob Yescombe ديروز قفل ها فقط عوض شده و ماموران نذاشتند كسي داخل بشه به همين خاطر.
………
علت اصلي اين مشكلات زماني بوده كه مدتي بعد از ناموفق بودن Haze پروژه Star Wars Battlefront III به دست Rebellion داده مي شود و بعد از يك سال كار مداوم بر روي TimeSplitters 4 هنوز ناشري براي ان پيدا نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا