اخبار بازی

اولین نگاه به «Forza Horizon 4»، تجربه بازی سنتر در E3 2018

نمایشگاه E3 2018 فرصتی بود برای تجربه‌ای تعداد از بازی‌های معرفی شده در چند روز اخیر و با توجه به فرصتی که برخی سازنده‌ها در اختیار بازیکنان و منتقدین قرار دادند، برخی عناوین به صورت قابل بازی در دسترس قرار گرفته بودند. یکی از این بازی‌ها آخرین نسخه از سری «Forza Horizon» بود که در جریان کنفرانس «مایکروسافت» به صورت رسمی معرفی گردید. برای شروع باید بگویم تجربه «Forza Horizon 4» یکی از بهترین تجربه‌هایی بود که تا به امروز داشته‌ام. با شروع بازی اولین چیزی که توجه من را به خود جذب کرد، بهبود قابل توجه بخش بصری بازی بود. این طور که به نظر می‌رسید بازی به صورت ۶۰ فریم ثابت در حال اجرا است.

horizon

 

جزییات در این شماره بسیار زیاد بوده و برای مثال مرحله پاییز همراه بود با ریختن برگ درختان بر روی زمین. تعداد ماشین‌هایی که با من در حال رقابت بودند به شکل قابل توجه افزایش پیدا کرده و هیجان بیشتری به مسابقات بخشیده بو،. هم‌چنین حس کردم که محیط بازی بسیار شلوغ و پر از آبجکت‌های اضافه شده است. اولین مسابقه بازی در فصل پاییز جریان داشت و این انتخاب به شما داده می‌شد تا از بین سه ماشین پورشه، مکلارن و داج وایپر، یکی را انتخاب کنید. انتخاب من مکلارن سنا بود، همان ماشینی که برای قرار گرفتن بر روی باکس آرت بازی در نظر گرفته شده است. هندلینگ و کنترل ماشین‌ دقیقا مثل شماره سوم است و تغییری چندانی در آن حس نکردم، هر چند به دلیل هندلینگ فوق‌العاده نسخه قبل، نیاز به تغییر خاصی در آن نیز احساس نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های جدیدی که به این شماره اضافه شده، یک دوربین جدید است که از جلو فرمان، مسیر را به شما نشان می‌دهد. بعد از مسابقه اول که چند دقیقه‌ای هم بیشتر طول نکشید، مسابقه دوم در زمستان شروع شد. این بار هم جلوه بصری بازی واقعا چشم نواز کار شده و پوشش برف و اثری که لاستیک‌های ماشین بر روی آن می‌گذاشت واقعا فوق‌العاده از کار درآمده است.

[aparat id=”M8Lfn”]

و بالاخره بهار و بخش مورد علاقه من، مسابقه در فصل بهار را می‌توانم به عنوان ادامه اصلی شماره دوم «Dirt» نام ببرم. بازی دقیقا حس و حال بازی در جاده‌های گلی درت را به من منتقل کرد، این همان مسابقه‌ای بود که سال‌ها منتظر آن بودم، قطرات آب بر روی ماشین و جاده‌های گلی که باعث کثیف شدن ماشین می‌شدند، تغییر هندلینگ ماشین و سر خوردن آن‌ در شرایط سخت جاده واقعا در یک کلام خارق‌العاده بود. در نهایت هم مسابقه در فصل تابستان که نزدیک‌ترین حس را به حال و هوای شماره سوم داشت. در این مسابقه یک گله گوسفند هم در مسیر قرار داشتند که با گذر از آن‌ها برای دقایقی کنترل را کنار گذاشته و از تیم سازنده بازی برای معجون خوش مزه‌ای که ساخته‌اند، تشکر کردم. جمع‌بندی را می‌توانم این گونه بیان کنم، شماره چهارم Forza Horizon، با استفاده از فرمول قبلی و اضافه کردن جزییات وحشتناک و گردش فصل‌ها، قطعا به یکی از بهترین ریسینگ‌های تاریخ تبدیل خواهد شد. Forza Horizon 4 برای عرضه در تاریخ 2 اکتبر 2018 در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا