اخبار بازی

مسابقات کشوری بازی زولا

این مسابقات به شکل دوره ای و آنلاین و به صورت تیمی برگزار می شوند، بازیکنان با ثبت نام در این رقابت ها به همراه تیم خود در ساعت و روز مشخص شده وارد بازی می شوند و به رقابت با تیم حریف می پردازند، مسابقات به صورت حذفی ادامه پیدا می کند تا برنده مسابقات مشخص شود، با توجه به ماهیت آنلاین رقابت ها، نیاز به حضور بازیکنان در محل مشخصی نیست و آنها می توانند از خانه در این رقابت ها شرکت کنند.

مسابقات کشوری بازی زولا

بازی زولا یک بازی اکشن اول شخص آنلاین است که بازیکنان با ثبت نام و فعال سازی اکانت خود می توانند آن را به صورت رایگان دریافت و بازی کنند، گیم پلی اصلی بازی زولا شبیه بازیهای رقابتی معروف مانند کانتر است که بازیکنان در قالب دو تیم در مقابل هم رقابت می‌کنند، تیمی که بتوانند بیشترین امتیاز یا تمام افراد حریف را شکست دهد برنده مسابقه خواهد شد، با فراگیر شدن تلفن های همراه، گرایش بازیکنان به این پلتفرم افزایش پیدا کرده است، اما همواره تجربه واقعی یک بازی آنلاین رقابتی با گرافیک مناسب در پلتفرم های جدی مانند کامپیوتر و کنسول ها اتفاق می افتد، بازی زولا با سرورهای قدرتمند در دیتا سنترهای خوب ایران و ارائه پینگ 20 الی 25 توانسته است تجربه منحصر بفردی از یک بازی شوتر آنلاین را به بازیکنان عزیز ایرانی ارائه دهد. روزانه هزاران بازیکن از سراسر کشور در تمام ساعات روز و شب در سرورهای بازی زولا مشغول رقابت با یکدیگر هستند. این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و از سایت بازی زولا به صورت رایگان قابل دانلود است.

چهارمین دوره مسابقات دوره ای زولا در اوایل آذر ماه 1396 برگزار می شود، شرکت در این مسابقات برای همه بازیکنان به صورت رایگان خواهد بود

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا