اخبار بازی

عناوین «Far Cry 5» و «The Crew 2» تاخیر خوردند

کمپانی «Ubisoft» اعلام کرد عناوین «Far Cry 5» و «The Crew 2» در تاریخ دیرتری نسبت به آنچه پیشتر گفته شده بود، منتشر خواهند شد.

Far Cry 5

عنوان «Far Cry 5» با یک ماه تاخیر در تاریخ ۲۷ مارچ ۲۰۱۸ (۷ فروردین ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد. عنوان «The Crew 2» نیز با تاخیر تا تاریخی نامعلوم همراه شده و انتشارش از ۱۶ مارچ ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند) تا نیمه‌ی اول سال مالی بعدی (که از آپریل ۲۰۱۸ شروع میشود) موکول شده است.

طبق این اطلاعیه، مدیر اجرایی استدیوهای جهانی یوبیسافت آقای «Christine Burgess-Quémard» از موفقیت عنوان «Assassin’s Creed : Origins» که با تاخیر همراه شده بود تأثیرپذیرفته است.

The Crew 2

او گفت :« دادن زمان بیشتری به عنوان «AC : Origins»، باعث شد تا تیم توسعه‌ي با استعداد ما به طور کامل دید خلاقانشون رو منتقل کنن و همونطور که انتظار میرفت اینکار تاثیر بسیار خوبی در کیفیت بازی و موفقیت تجاری اون گذاشت. با جهت گیری مشابه تصمیم گرفتیم که زمان توسعه‌ی بیشتری رو به ۳ عنوان آیندمون اختصاص بدیم.»

طبق گفته‌ی یوبیسافت عنوان سوم که نامش اعلام نشده است، قرار بوده تا در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ منتشر شود و اکنون ممکن است انتشارش تا سال ۲۰۲۰ تاخیر بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا