اخبار بازی

سازندگان سابق Hitman: دلیل جدا شدن Square از IO Interactive را هیچ وقت نفهمیدیم

چندی پیش کمپانی Square Enix تصمیم بر جدایی از استدیو IO Interactive گرفت و این خبر بسیاری از طرفداران سری هیتمن را شوکه کرد . اما امروز سازندگان سابق Hitman که مدتی قبل از عرضه رسمی بازی ازSquare Enix جدا شده بودند، در مصاحبه ای همچنان از تصمیم این کمپانی اظهار تعجب فراوان کردند.

Hitman

کارمندان سابق Square Enix حالا استدیو مستقلی به نام Ultra Ultra را تشکیل دادند و در حال کار بر روی عنوان مخفی‌کاری Echo هستند؛ رئیس این استدیو آقای Martin Emborg در مصاحبه ای با PCGamesN بیان کرد :

« مشخص بود IO به تمامی وعده های خود از بازی اول عمل کرده است و همچنین با فرمتی که انتخاب کرده بودند هم بسیار خوب جفت‌وجور شده بود. بنابراین شما این هیتمن مدرن که انتظارش رو داشتین توی دست هاتون دارین و بعدش میخواین که جدا بشین ؟ خیلی عجیبه ! »

آقای Emborg همچنین اشاره کرد با توجه به تجربه استدیو IO در بازی های اپیزودیک و تمایل اخیر کمپانی Square Enix به عرضه بازی های خود در این حالت؛ این تصمیم باز هم عجیب تر میشود.

« من به هیچ‌وجه نفهمیدم که آنها چرا این کار را انجام دادند، ولی هیچ شکی ندارم که استدیو IO روی پای خودش بلند خواهد شد و کار  فوق‌العاده ای انجام خواهد داد. »

همانطور که می‌دانید پایان خوش این ماجرا این بود که IO Interactive تمامی حقوق خودش را از کمپانی Square Enix خرید. بدون اینکه حتی امتیاز هیتمن را از دست بدهد و به عنوان یک استدیو مستقل به فعالیت خود می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا