اخبار بازی

بازی انگاره به صورت همزمان بر روی هیولا و استیم منتشر خواهد شد

روزی در کلاس هندسه، استاد پرسید که اگر یک نقطه روی یک توپ بکشیم و توپ شروع به چرخیدن کند، چه شکلی ایجاد می‌شود؟ همه از شنیدن این سوال هیجان زده شده بودند و حتی کسانی که چندان هندسه نمی‌دانستند هم مشتاق بودند که جواب سوال را بدانند. اما مهدی بهرامی، بازیساز جوان، خلاق و خوش آتیه ایرانی تصمیم گرفت تا به جای پیدا کردن جواب سوال، یک بازی درباره‌ی این سوال بسازد! و اینگونه بود که ایده‌ی اولیه‌ی ساخت انگاره شکل گرفت.

بازی انگاره

در انگاره همه چیز در مورد خطوط و اشکال هندسی است. شما می‌توانید از چند خط و نقطه‌ی ساده شروع کنید و به یه شکل هندسی پیچیده برسید. می‌توانید از چند دایره‌ شروع کنید و به یک عمارت برسید.
انگاره جاییست که بازیهای کامپیوتری به معنای واقعی کلمه با هنر اصیل ایرانی پیوند می‌خورند. هرچند که به گفته‌ی بهرامی در ایده‌ی اولیه‌ی ساخت بازی قرار نبوده که ارتباط با هنر ایرانی وجود داشته باشد، اما خواه ناخواه هنر ایرانی با اشکال پیچیده‌ی هندسی گره خورده است و در هر گوشه‌ی بازی، نشانه‌ای از این هنر اصیل و زیبا به چشم می‌خورد. بهرامی در این رابطه می‌گوید که دوست دارد بازی‌هایش به خاطر جذابیتشان محبوب شوند نه به خاطر رابطه‌شان با هنر ایرانی-اسلامی. حتی موسیقی سنتی بازی هم بازیکن را به همان سمت و سو می‌برد.

بازی انگاره

انگاره تجربه ای متفاوت را برای مخاطب خود به ارمغان می اورد که با هرآنچا تا به امروز تجربه نموده، متفاوت است. با توجه به موفقیت ها و مطرح شدن نام مهدی بهرامی به عنوان یک یازی ساز موفق در عرصه ی داخلی و بین المللی این امید وجود دارد که در آینده  شاهد خلق آثاری هرچه بیشتر و بزرگ تر از وی باشیم. انگاره در تاریخ ۱ آبان به صورت همزمان بر روی هیولا و استیم منتشر خواهد شد.

برای خرید انگاره کلیک کنید!

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا