اخبار بازی

کمپانی «EA» استدیوی «Visceral Games» را خواهد بست

کمپانی EA اعلام کرد استدیوی «Visceral Games» سازنده‌ی سری «Dead Space» را خواهد بست. این استدیو بر روی عنوانی اکشن ماجراجویی بر اساس دنیای «Star Wars» کار می‌کرد.

Visceral Games

آقای «Patrick Soderlund» نائب رئیس استدیوهای جهانی EA در این رابطه گفت :« استدیوی «Visceral Games» روی عنوانی خطی بر پایه‌ی داستانی در دنیای «Star Wars» کار می‌کرد. در حین ساخت، ما از بازیکن‌ها راجع به اینکه چه چیزهایی براشون مهمه و باعث میشه به این بازی علاقه‌مند بشن نظر می‌گرفتیم. این عنوان هنوز هم تجربه‌ی بصری فوق‌العاده و شخصیت خودش رو در دنیای «Star Wars» حفظ خواهد کرد ولی ما تصمیم گرفتیم بازی رو وسیع‌تر کنیم و دست بازیکن‌ها رو بیشتر باز بزاریم که این کار رو با استفاده از قابلیت موتور «Frostbite» و هسته‌ی المان‌هایی که تا اینجا ساخته شده انجام میدیم تا ماجراجویی با عمق بیشتر و اکتشافی وسیعتر رو در اختیار بازیکنان قرار بدیم.»

گرچه یکی از عوارض جانبی این اتفاق بسته شدن استدیوی «Visceral Games» خواهد بود، طبق گفته‌ی کمپانی EA آن‌ها سعی خواهند کرد تا جای ممکن اعضای تیم را به استدیوهای دیگر این شرکت منتقل کنند. وظیفه‌ی ساخت ادامه‌ی این عنوان بر عهده‌ی استدیوی «EA Vancouver» قرار گرفته است.

همچنین این عنوان که برای سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده بود با تاخیر مواجه خواهد شد. آقای سادرلاند گفت:« ما بازه‌ی زمانی جدیدی رو در نظر داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.»

اینطور که به نظر می‌آید ممکن است خانم «Amy Hannig» که کارگردانی این عنوان بر عهده داشت دیگر در ساخت این عنوان نقشی نداشته باشد و طبق گفته‌ی شخصی از کمپانی EA آن‌ها در حال مذاکره با خانم هنیگ در رابطه با اقدام بعدی او هستند.

استدیوی «Visceral Games» که ابتدا به عنوان «EA’s Redwood Shores» شناخته می‌شد در سال ۲۰۰۹ و بعد از انتشار عنوان «Dead Space» در سال ۲۰۰۸، به «Visceral» تغییر نام داد.این استدیو سازنده‌ی عناوینی چون سری «Dead Space» و «Army of Two» و عنوان‌هایی بر اساس سری‌های «James Bond» ،«Lord of the Rings» و «The Godfather» بوده است همچنین این استدیو آخرین عنوان خود با نام «Battlefield Hardline» را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا