اخبار بازی

ساخت بازی Star Wars جهان باز شرکت EA کنسل شد

بر اساس گزارشی که آقای  «جیسن شرایر» ژورنالیست معتبر صنعت بازی‌سازی تهیه نموده، شرکت EA نسخه بعدی از بازی Star Wars را لغو کرد. این بازی جدید که همزمان با تعطیل شدن استدیو Visceral Games معرفی شده بود، توسط شعبه ونکوور EA در سطح جهان  باز ساخته می‌شد. استدیو ونکوور که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های شرکت  EA به حساب می‌آید، معمولاً به عنوان تیم پشتیبانی از سایر سازندگان در پروژه‌های مختلفی، مثل بازی FIFA و بازی Star Wars: BattleFront 2، فعالیت می‌کرد. عنوان جدید از سری Star Wars که توسط استدیو Visceral (که معروف‌ترین ساخته این استدیو بازی Dead Space بود) درحال ساخت بود، با اسم رمز Ragtag  شناخته می‌شد و قرار بود تا یک بازی خطی در جهان Star Wars  باشد؛ ساخت این عنوان پس از تعطیل شدن استدیوی Visceral به طور کامل لغو شد و هنگامی که استدیو ونکوور پروژه  را در دست گرفت، آن‌را به طور کامل ریبوت کرد و با حفظ برخی از  عناصر ساخته شده توسط تیم Visceral، بازی آن‌ها را به یک عنوان جهان باز تبدیل کرد.

بازی Star Wars

آقای شرایر افزود: «پس از صحبت با چندنفر از مسئولین ساخت بازی لغو شده اطلاعات بیشتری بدست آوردم. این بازی با اسم رمز Orca  شناخته می‌شد و قرار بود بازیکن را در نقش یک جایزه‌بگیر قرار بدهد که قابلیت سفر  به سیارات جهان باز در کنار  توانایی همکاری با گروه‌های مختلفی در سرتاسر جهان Star  Wars را داشت.» این طور که به نظر  می‌رسد، تصمیم لغو این بازی از  سمت EA صادر  شده و هدف از این کار، عرضه یک عنوان از  بازی Star Wars در تاریخی نزدیک‌تر بوده است. در اصل ساخت و عرضه بازی جهان باز استدیو ونکوور تا اواخر سال 2020 به طول می‌انجامید و شرکت EA برای عرضه یک بازی در ابعادی کوچک‌تر در تاریخی نزدیک‌تر، برای نسل فعلی کنسول‌ها، عنوان مذکور را لغو نموده است. البته همچنان برنامه برای عرضه عناوینی از  سری Star Wars در نسل بعد وجود دارد اما درحال حاضر تصمیم EA بر این بوده که ساخت نسخه جهان باز را  لغو کند.

هنوز اعلامیه رسمی توسط شرکت EA در رابطه با وضعیت بازی Star Wars منتشر نشده است. همچنین استدیو Respawn که خالق بازی Titanfall است، وظیفه ساخت نسخه‌ای جدید از سری Star Wars تحت عنوان Jedi: Fallen Order را برعهده دارد که به احتمال زیاد برای عرضه در اواخر سال 2019 در نظر  گرفته شده است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا