اخبار بازی

عنوان «Destiny 2» به «Steam» نخواهد آمد

اخیرا مشاهده شد که «Silver» (واحد پول پرداخت درون بازی «Destiny 1») در فروشگاه «Steam» قابل خرید است. در حال حاضر این محصول از فروشگاه برداشته شده و بازپرداخت وجه آن در حال انجام است. با این حال قرار گرفتن این آیتم بر روی استیم شایعه‌هایی را پیرامون انتشار نسخه‌ی اول عنوان دستینی برای رایانه‌های شخصی یا انتشار نسخه‌ی دوم آن بر روی استیم به وجود آورده است.

Destiny 2

در پاسخ به این شایعات آقای «David Dague» مدیر روابط عمومی استدیوی «Bungie» در توئیتر اعلام کرد که قرار گرفتن سیلور بر روی استیم تنها بر اثر یک ایراد بوده و کمپانی «Valve» در حال بازپرداخت وجه دریافتی برای آن است و به خاطر سردرگمی پیش آمده عذرخواهی کرد.

همچنین در توئیت دیگری اعلام کرد « ما همراه بلیزارد هستیم و هیچ برنامه‌ای برای انتشار دستینی ۲ برای PC در جای دیگری نداریم.». طبق اعلام قبلی، عنوان دستینی ۲ برای رایانه‌های شخصی بر روی «Blizzard Battle.net» منتشر خواهد شد.

عنوان «Destiny 2» در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این عنوان برای رایانه‌های شخصی ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در نظر گرفته شده است همچنین بتای نسخه‌ی PC در روز ۲۸ آگوست (۶ شهریور) برای کسانی که آن را پیش خرید کرده‌اند و یک روز بعد برای همه در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا