اخبار بازی

کمپانی Deep Silver: عنوان Dead Island 2 هنوز زنده است

باوجوداینکه هیچ خبری از یک سال پیش تا به الآن از این بازی منتشرنشده است، عنوان Dead Island 2 هنوز زنده است و بازی در دست‌ساخت هست.

آخرین خبری که از بازی Dead Island 2 شنیدم برمی‌گردد به ماه مارس 2016، که آن موقع کمپانی Deep Silver صاحب این بازی اعلام کرده که استودیوی بریتانیای Sumo Digital این بازی را خواهد ساخت.

این در حالی بود که وقتی بازی به‌طور رسمی معرفی شد، قرار شد بازی به دست استودیوی آلمانی Yager Development سازنده عنوان فوق‌العاده Spec Ops: The Line ساخته شود ولی بنا به دلایلی در تابستان 2016 راه Deep Silver و Yager Development از هم جدا شد.

در همان زمان، استودیوی Yager گفت دیدگاهی که در مورد بازی Dead Island 2 داشتند با دیدگاه کمپانی Deep Silver متفاوت است. ناشر بازی به خاطر اینکه ممکن بود روند ساخت بازی با شکست مواجه شود، مجبور شد بازی را از این استودیو پس بگیرد.

وقتی‌که وب‌سایت یورو گیمر در مورد روند ساخت بازی از کمپانی Deep Silver سؤال پرسید آن‌ها جواب دادند:

«عنوان Dead Island 2 هنوز به دست Sumo Digital در دست‌ساخت است و از اینکه وظیفه را بر عهده این استودیو گذاشته‌ایم خیلی هیجان‌زده هستیم چون قرار است بازی موفق‌ترین IP کمپانی Deep Silver شود. وقتی‌که آماده شویم، مطمئن باشید اطلاعات جدیدی از بازی را منتشر می‌کنیم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا