اخبار بازی

Crytek : ‏Crysis 2 دارای بهترین هوش مصنوعی تاریخ بازی ها است.

Crytek ادعا کرده که هوش مصنوعی دشمنان در Crysis 2 پیچیده ترین و سطح بالاترین هوش مصنوعی در تاریخ بازی های رایانه ای است.

Cervat Yerly رئیس Crytek در صحبتی که با CVG داشت گفت که بازی دارای دشمنانی با قابلیت فکر کردن است، اما نه به شکلی که نا عادلانه به نظر برسد.

" ما پیشرفته ترین سیستم هوش مصنوعی را در یک بازی کامپیوتری داریم. پیشرفته ترین نوعی که تا به حال دیده اید، هم برای انسان ها و هم فضایی ها. آنها تاکتیک ها و همکاریشان را به شما نشان می دهند، آنها به شدت باهوش و دارای قدرت تفکر هستند، اما به شکلی منصفانه.  من فکر میکنم تجربه گیم پلی بازی بسیار منحصر به فرد خواهد بود، به خاطر اینکه از طرفی دنیا و قهرمانی دارید که به شما آزادی عمل می دهند، و از طرفی دیگر دشمنی دارید که خودش آزادی عمل دارد. اهمیتی ندارد شما چکار کنید، او همیشه برای شما چالش درست می کند. "

 پیش از این و در اوایل سال، OXM گفته بود که Crysis 2 دارای بالاترین گرافیکی است که آنها در X360 دیده اند. علاوه بر آن به گفته Crytek این بازی روی هر 3 پلتفرم X360, PS3 و PC به طور کامل از 3D پشتیبانی می کند. Crysis 2 در پاییز امسال بر روی 3 پلتفرم ذکر شده عرضه خواهد شد. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا