اخبار بازی

اکتیویژن: موفقیت چشم‌گیر Crash Bandcoot N.Sane Trilogy ما را غافلگیر کرد

کمپانی اکتیویژن در گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال 2017 که چند شب پیش برگزار شد؛ از موفقیت چشم گیر بازی Crash Bandcoot N.Sane Trilogy ابراز غافلگیری کرد.

عنوان Crash Bandcoot N.Sane Trilogy به مدت پنج‌هفته در بالای جدول پرفروش‌ترین های انگلستان قرار گرفت و در جدول ماه جوئن NPD با اینکه فقط دو روز از عرضه‌اش گذشته بود؛ مقام چهارم را از آن خود کرد. همچنین این بازی در آمار فروش ماه جولای فروشگاه آنلاین PlayStation Store در هر دو منطقه اروپا و آمریکای شمالی، مقام اول را کسب کرد.

Crash Bandicoot
آیا بعد از Crash نوبت Spyro است ؟

رئیس اکتیویژن آقای اریک هایزنبرگ درباره این اتفاق گفت: « ما می دانستیم که کرش مخاطبین متعصبی دارد، اما اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم. راستش تا زمانی که چیزی رو به بیرون ندی؛ خیلی سخته که بفهمی [خواهان بازی] فقط یک صدای اقلیت است یا مخاطبین بسیار گسترده. و کرش تمامی انتظارات ما را با اختلاف زیادی بالا برد.»

آقای هایزنبرگ در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که با توجه به اینکه این اولین موفقیت آنها با ریسمتر آی‌پی های قدیمی نیست (MW:Remastered و Zombies Chronicles DLC) آنها به فعالیت دوباره در این حوضه فکر خواهند کرد.

« خب این یک استراتژی هست که مشخصا توجه ما رو به خودش جلب کرده؛ ولی در حالی که هیچ اعلام جدیدی رو برای امروز نداریم. می تونم با جرات بگم که ما فعالیت جدیدی رو در این حوضه با آی‌پی های بزرگتری خواهیم داشت. »

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 در درسترس است اما شایعات عرضه‌ی این بازی برای ایکس باکس وان نیز به گوش میرسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا