اخبار بازی

Raphael Colantonio بنیان‌گذار Arkane، این استودیو را ترک کرد

آقای Raphael Colantonio، بنیان‌گذار و رئیس استودیو فرانسوی Arkane، امروز اعلام کرده است که از سمت خود در این استودیو کناره‌گیری کرده است. Raphael از سال 1999 که این استودیو تأسیس‌شده بود، همراه با Arkane بوده است.

این خبر توسط خود آقای Raphael Colantonio، در Bethesda’s blog منتشرشده بود.

Raphael Colantonio می‌گوید:

«و زمان رفتن من فرارسیده است که تا بتوانم وقت بیشتری را با پسرم باشم تا آینده خوبی برای او وزندگی خودم رقم بزنم. زمانی که در Arkane بودم، فرصتی برای من مهیا شد که تا بهترین‌های این صنعت همراه شوم و بسیار خوشحال هستم که در این سفر طولانی، جزء ای از این استودیو بوده‌ام.

وقتی‌که در سال 2010 این استودیو توسط ZeniMax شرکت مادر Bethesda Softworks، خریداری شد، آقای Colantonio در این مورد می‌گوید:

«این فرصتی خواهد بود که استودیو بیشتر در جهان شناخته شود. ZeniMax به ما اجازه داد که بتوانیم بهترین بازی‌ها را در این صنعت بسازیم و مطمئنم که بازی‌های بیشتری درراه است.»

بازی اخیر استودیو آرکین، عنوان Prey، در ماه می امسال منتشر شد و توانست فروش فوق‌العاده‌ای را داشته باشد این بازی برای اولین بار و در سال 2006 به دست استودیو Human Head معرفی‌شده بود.

لازم به ذکر است که استودیو آرکین، در E3 امسال اعلام کرده است که در حال بر روی بسته گسترش‌دهنده داستانی و مستقل Dishonored: Death of the Outsider، است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا