اخبار بازی

Cliff Bleszinski: نگران شروع آهسته LawBreakers نیستیم

چند روزی است که از عرضه جدیدترین بازی آقای « Cliff Bleszinski » با نام « LawBreakers » می‌گذرد. سبک این بازی، تیراندازی اول شخص آنلاین بوده و همچنین بازخورد هایی خوبی از سوی بازیکنان در شبکه استیم دریافت کرده است.

LawBreakers

اما نکته قابل توجه در رابطه با عرضه LawBreakers شروع بسیار آهسته آن است. تعداد بازیکنان LawBreakers در زمان نوشتن این خبر به زحمت به 1500 نفر می‌رسد و با چنین آماری، این بازی حتی در لیست 100 بازی اول استیم هم قرار نگرفته است.

استدیوی سازنده بازی یعنی « Boss Key Productions » از این اتفاق اصلا نگران نیست. آقای Cliff Bleszinski رئیس باسابقه این استدیو در مصاحبه با یوروگیمر گفت:

« این قضیه مثل یک ماراتون است و نه مسابقه سرعت. من ترجیح می‌دهم بازی‌ای بسازم که بدون بزرگ‌نمایی عرضه شده و کم کم به بازی تحسین شده مردم تبدیل شود؛ تا اینکه بخواهم، یک بازی را با بزرگ‌نمایی بسیار زیاد عرضه کنم که بعد ها از طرف بازیکنان پس زده بشود. دلیل مثبت بودن نقد استیم هم فکر کنم همین باشد. »

« ما به اطلاع‌رسانی بیشتر و پشتیبانی از بازی ادامه خواهیم داد. شما اگر به پدیده‌ای مثل « League of Legends » نگاه کنید، می‌بینید که این بازی ابتدا بصورت یک ماد برای « Warcraft 3 » عرضه شد و بعدها، آهسته به این چیز فوق‌العاده عظیم تبدیل شد. من ترجیح میدم این بازی باشم، تا عنوانی AAA با ماشینی از بزرگ‌نمایی که در ماه اول میلیون‌ها نفر آن را بازی می‌کنند اما مدتی بعد، آمار به شکل قابل توجه‌ای پایین آمده و آنها مجبورند با یک محصول سالنه بازی رو ادامه بدهند. »

Bleszinski همچنین معتقد است، استدیو Boss Key کار بسیاری بیشتری در آینده برای انجام دارد. زیرا کرکتر، مپ و مود های جدید همه چیزهایی هستند که به مرور باید برای LawBreakers عرضه بشوند اما بازیکنان تا دو ماه آینده، چیزی از آنها نخواهند دید.

« امروزه دیگر شلیک و فراموش کردن نیست و این دنیای است که ما در آن زندگی می‌کنیم. »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا