اخبار بازی

Chris Avellone بازی نقش آفرینی جدید خود را معرفی کرد

اگر از طرفداران سبک نقش آفرینی باشید، بدون شک با Chris Avellone آشنایی دارید. فردی که در ساخت بسیاری از عناوین زرگ نقش آفرینی چون Planescape: Torment، Wasteland 2، Fallout: New Vegas، Icewind Dale، Pillars of Eternity و… دخیل بوده است و به عنوان یکی از بزرگترین طراحان صنعت گیم به شمار می‌رود. جدید ترین عنوانی که کریس اَوِلون در حال کار بر روی آن است، عنوانی است به نام Pathfinder: Kingmaker که توسط استدیو Owlcat Games در حال ساخت است و اولین CRPG ایزومتریک برگرفته از دنیای Pathfinder است.

Pathfinder بازیی قلم-کاغذی است که در سال 2009 توسط انتشارات Pazio به بازار عرضه شد. این بازی بر اساس نسخه 3.5 قوانین Dungeons & Dragons بنا شده است و از این رو ترکیبی از عناوین قدیمی نقش آفرینی با قوانین جدید را می‌توان در آن حس کرد.

وقایع Pathfinder: Kingmaker در “سرزمین‌های گمشده” به وقوع می‌پیوندند و شاهد حضور محیط‌ها و شخصیت‌های شناخته شده‌ی مختلفی از دنیای Pathfinder خواهیم بود. در طی بازی مخاطب خواهد توانست تا قلمروهای مختلف را تصرف و پادشاهی خود را بنا کند؛ با این حال به گفته سازندگان این مورد از مواردی چون برپایی استحکامات فراتر خواهد رفت و شاهد تاثیرگذاری قابل توجه تصمیمات گرفته شده توسط قهرمان در طی بازی هستیم.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای Pathfinder: Kingmaker ارائه نشده است اما در تاریخ 25 و 26 مِی سال جاری میلادی اطلاعات جدیدی از این عنوان توسط سازندگان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا