اخبار بازی

Castlevania: Lords of Shadow 2 به علت کمبود بودجه برای Wii U عرضه نخواهد شد

Castlevania: Lords of Shadow 2 به علت کمبود بودجه برای کنسول Wii U عرضه نخواهد شد. به نقل از Eurogamer، تهیه کننده شرکت Konami آقای Dave Cox اعلام کرده است که ناشر این عنوان منابع کافی برای ایجاد شغل مورد نیاز و متناسب با توسعه این بازی در دسترس ندارد.

Cox در اینباره می گوید: " علت اینکه ما این بازی را فقط برای PC، PS3 و XBOX360 عرضه خواهیم کرد اصلا نگران کننده نیست زیرا ما به اندازه کافی طرفداران خود را برای این بازی در دست داریم و ما اگر بخواهیم این بازی را برای کنسول Wii U هم عرضه کنیم، منابع کافی از قبیل اشتغال و … نداشته و همچنین بودجه مناسبی برای اینکار در دست نیست. "

Cox با این گفته هایش کاملا در مورد این اقدام شفاف سازی کرده است و صریح اعلام کرده که عدم عرضه این بازی به علت نداشتن علاقه برای عرضه بر روی Wii U نیست، بلکه توسعه و ساخت این بازی در اواخر توسعه اش برای سایر پلتفرم ها کار عاقلانه ای نیست.

او می گوید: " این به آن معنی نیست که ما نمی توانیم همچنین کاری را برای این کنسول انجام دهیم، علت این است که ما فقط تمرکزمان بر روی نسخه های کنسولی X360، PS3 و همچنین PC می باشد. "

Castlevania: Lords of Shadow 2 فعلا مراحل تهیه و ساختش را سپری می کند و برای کنسول ها و PC در زمان نامعینی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا