اخبار بازی

اطلاعات تازه‌ای از روند ساخت بازی Resident Evil 2 منتشر شد

در خلال نمایشگاه «Comic Con» سازندگان بازی Resident Evil 2 طی یک پنل، اطلاعات تازه‌ای در مورد این بازی منتشر کرده‌اند. این اطلاعات که توسط کارگردان بازی آقای «Yoshiaki Hirabayashi» اعلام شده، نشان می‌دهد که تیم سازنده تمایل زیادی برای انجام این پروژه داشته‌اند. ریمیک یک بازی کلاسیک به هیچ وجه کار ساده‌ای نبود، اما اعضای مستعد «کپکام»، توان مقابله با این چالش را داشتند. RE2 به خاطر تقاضای بالای طرفداران ساخته شد و فقط یک ریمیک نیست، بلکه در واقع طراحی جدید و کاملی از نسخه اصلی است، از طراحی شخصیت‌ها گرفته تا سیستم گیم‌پلی و طراحی «Raccoon City ». یکی از موارد مطرح شده در پنل، طراحی «Leon» است، سازنده قصد دارد تا با طراحی جدید و جوان نشان دادن این شخصیت، او را نه به عنوان قهرمانی که در نسخه‌های بعدی سری دیدیم بلکه به عنوان شخصی کم تجربه که با بدترین روزهای عمرش روبرو است، معرفی کند. این طراحی که در عین تغییرات، توانسته چهره آشنای او را کماکان حفظ کند، به همراه یک سیستم پیشرفته اسکن تصاویر، لباس‌های مدل واقعی لیان را اسکن کرده و با افزودن برخی جزییات به آن، او را طبیعی‌تر از قبل جلوه می‌دهد.

Resident Evil

چالش بعدی سازنده، طراحی چهره «Claire» بود، شخصیتی که برای یافتن برادرش به Raccoon City  می‌آید. تکنولوژی استفاده شده در طراحی چهره و لباس کلر، همان چیزی است که در مورد لیان نیز به کار رفته بود و بین اعضای سازنده بحث‌های زیادی در مورد چهره جدید او صورت گرفته بود. در نهایت آن‌ها تصمیم گرفتند که چهره کلر شبیه به لحظه‌ای باشد که او اولین بار به وسیله موتورسیکلت پا به راکن سیتی می‌گذارد و تیم سازنده از نتیجه نهایی این طراحی چهره بسیار خوشحال است.

Resident Evil

در مورد طراحی راکن سیتی، سازنده دو هدف اصلی را دنبال می‌کرد، حس خیس بودن محیط به دلیل بارش شدید باران و احساس ترس از مبارزه در تاریکی. با توجه به قدرت موتور گرافیکی RE، آن‌ها توانستند به هر دو هدف خود برسند. مهم‌ترین نکته در مورد این سری، زامبی‌ها هستند و اعضای کپکام از طراحی مجدد آن‌ها غافل نبوده‌اند. Hirabayashi و تیمش قصد داشتند طراحی تازه‌ای به زامبی‌‌ها بدهند به گونه‌ای که شما تمایلی به خورده شدن توسط این هیولاها نداشته باشید و بدین ترتیب زامبی‌ها ترسناک‌تر از همیشه به این بازی بازگشتند.

Resident Evil

در طی این پنل، نسخه ویژه‌ای از بازی نیز رونمایی شد. نسخه Collector’s Edition که مختص فروشگاه‌های «GameStop» و «EB Games» بوده و شامل مواردی مانند آرت بوک، لباس‌های مخصوص درون بازی برای لیان و کلر و مجسمه 12 اینچی از لیان است. این نسخه ویژه به قیمت 200 دلار در دسترس است. Resident Evil 2 برای عرضه در تاریخ 25 ژانویه 2019 برای PC، Xbox One و پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا