اخبار بازی

در Call of Duty: WW2 لوت‌باکس باز کردن دوستانتان را تماشا کنید و جایزه بگیرید

در نمایشگاه E3 امسال شاهد معرفی قابلیت جدیدی به نام « Headquarter » برای بازی Call of Duty: WW2 بودیم. Headquarter ها به طور کلی فضایی اجتماعی برای وقت گذراندن بازیکنان، مابین مسابقات هستند. در این مکان ها که ظرفیتی بیش از 48 نفر را دارند، بازیکنان می‌توانند، اسلحه‎‌های خود را تست کرده یا به مبارزات تک‌به‌تک بپردازند و یا اچیومنت های مختلف خود را به بازیکنان دیگر نشان بدهند.

Call of Duty: WW2

اما امروز از طریق شماره جدید مجله « Game Informer » مشخص شد که در این بخش از بازی علاوه بر اینکه قابلیت بازکردن لوت‌باکس های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با به تماشا نشستن بازکردن این بسته‌ها توسط دوستانتان، جایزه دریافت کنید. فعلا نوع این هدیه‌ها به طور کامل مشخص نشده است اما امیدواریم که لوت‌باکس تازه‌ای برای شما باشد.

مجله Game Informer همچنین مشخص کرده است که Headquarter ها در مناطق « D+3 » خواهند بود. و این به احتمال زیاد، به معنی باز نبودن این قابلیت در اول بازی می‌باشد. زیرا D+ ها مناطقی هستند که روزهای بعد از پیاده شدن در نرماندی، بازپس گرفته شده‌اند.

نسخه‌ بتا Call of Duty: WW2 در تاریخ 3 شهریور شروع خواهد شد و بازی کامل نیز در تاریخ 12 آبان برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One  عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا