اخبار بازی

جزئیاتی از بتاهای بخش چند نفره و بتل رویال عنوان «Call of Duty: Black Ops 4» مشخص شد

به تازگی «Activision» و «Treyarch» جزئیاتی از بتا بخش چند نفره و بتل رویال (Blackout) عنوان «Call of Duty: Black Ops 4» منتشر کرده‌اند و در کنار این تاریخ آغاز این بتاها نیز اعلام شد.

 width=600 height=347 /></p><p dir=rtl>با توجه به اطلاعات، قرار است دو بتا برای عنوان Call of Duty: Black Ops 4 برگزار شود که اولین بتا مربوط به بخش چند نفره است.</p><p dir=rtl>بتای خصوصی (Private) از تاریخ 3 آگوست آغاز خواهد شد و بعد از مدت زمان کوتاهی بر روی دو پلتفرم PC و Xbox One خواهد آمد و همچنین باید گفت که بتای نسخه PC اختصاصی «Battle.net» خواهد بود. برای دسترسی به بتای نسخه کنسول‌ها، بازیکنان نیاز به یک «Private Beta Key» دارند که هنگام پیش خرید این عنوان از خرده فروشی‌های انتخاب شده، ارائه شده است. افرادی نیز که بازی را به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه «PlayStation» و «Xbox» پیش خرید کرده‌اند، به صورت خودکار ثبت نام می‌شوند. دارندگان پلتفرم PC نیز برای دسترسی به بتا بخش چند نفره فقط به یک اکانت Battle.net نیاز دارند، اما کسانی که بازی را قبلا از طریق Battle.net پیش خرید کرده‌اند، یک روز اضافی برای بتا خواهند گرفت.</p><p dir=rtl>زمان بندی بتای بخش چند نفره به صورت زیر است:</p><ul style=

  • PlayStation 4 (از تاریخ 3 آگوست ساعت 21:30 آغاز می‌شود و تا 6 اگوست ساعت 21:30 ادامه دارد)
  • PlayStation 4 and Xbox One (از تاریخ 10 آگوست ساعت 21:30 آغاز می‌شود و تا 13 اگوست ساعت 21:30 ادامه دارد)
  • PC Beta Early Access (دسترسی زودهنگام از تاریخ 10 آگوست ساعت 21:30 آغاز می‌شود) 
  • PC Open Beta (این بتای همگانی در تاریخ 11 آگوست ساعت 21:30 آغاز می‌شود و تا 13 اگوست ساعت 21:30 ادامه دارد)
  • تمام کسانی که در بتا شرکت می‌کنند یک کارت فراخوانی (Calling) برای نمایش دریافت می‌کنند و هر بازیکن که به حداکثر رنک برسد، یک «Permanent Unkock Token» خواهد گرفت که برای محتوا ساخت یک کلاس (Create-a-Class) هنگامی که بازی منتشر شود، کاربرد دارد.

    برای بتای خصوصی (Private) بخش چند نفره بازیکنان داخل شش مپ به مبارزه می‌پردازند. همچنین حالت‌های «Team Deathmatch» و «Domination» و «Hardpoint» و «Search & Destroy» و یک مود جدید هدف محور با نام «Control» نیز قابل بازی خواهد بود.

    در ماه سپتامبر دومین بتا برای بخش بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 که «Blackout» نام دارد، برگزار می‌شود. این بتا در ابتدا برای PS4 برگزار خواهد شد. جزئیات بیش‌تر باز نزدیک شدن به اواخر تابستان منتشر می‌شود.

    عنوان Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر سال 2018 برای PS4 و Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

     منبع: VG247

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    دکمه بازگشت به بالا