اخبار بازی

Bungie: ممکن است هیچ‌گاه نتوانید Destiny را به “اتمام” برسانید

Destiny یک بازی عظیم، به همراه شمار زیادی از فعالیت‌هایی است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. این پیامی است که مدیر انجمن Bungie، آقای David Dague (معروف به DeeJ) در مصاحبه با Best Buy Google Hangout قصد رساندن آن را دارد. از ایشان پرسیده شده که Destiny چند ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. ایشان جواب دقیقی نداده‌اند، اما گفته‌اند که بازیکن احتمالا نخواهد توانست این عنوان را خیلی زود و تنها با چندین ساعت بازی کردن، "تمام" کند.

 

آقای Dague اذعان داشته: "ما بازیکنانی دیده‌ایم که ساعت‌ها وقتشان را تنها بر روی نسخه بتا بازی گذاشته‌اند، در حالی که بتا تنها یک مقصد داشت (Destination یا مقصد، اسمی است که Bungie از آن به جای ناحیه‌های بازی استفاده می‌کند و همان طور که قبلا گفته شده، هر سیاره تنها یک مقصد خواهد داشت). این مقصد‌ها به وسیله تکنولوژی جدید ما به هم متصل شده‌اند تا مناطق بسیار متفاوتی را برای گشت و گذار به وجود بیاورند. مناطق بیرونی زیبا که شما قادر خواهید بود از رانندگی با وسیله نقلیه شخصی خود در آن‌ها لذت ببرید؛ همین طور فضاهای درونی سیاه‌چال مانندی نیز وجود دارند که قادر خواهید بود در این مناطق از میان استخوان‌های تمدن‌های متلاشی شده به تجسس بپردازید."

 

در آن سوی سیاره زمین، بازیکنان قادر به بازدید از مقصدهایی همچون سیارات ماه، مریخ و زهره خواهند بود که هر کدام از انواع تمدن‌های کهن و جغرافیای خاص خود بهره‌مند خواهند بود. علاوه بر این، Destiny از مراحلی تحت عنوان حملات هجومی (Strike missions) نیز برخوردار خواهد بود که بازیکنان را با هدف تشکیل یک تیم و به اتمام رساندن یک ماموریت به چالش می‌کشد. آقای Dague همچنین گفته است، بازیکنانی که تنها به مراحل داستانی Destiny بپردازند و دیگر بخش های آن را امتحان نکنند، مسلما پشیمان خواهند شد.

 

در ادامه: "اگر شما یک بازیکن سرعتی هستید و تنها هدف‌تان اتمام مراحل بازی با تمام سرعت و یکی پس از دیگری است، شما تنها قادر به اتمام بخش کوچکی از مراحل خواهید بود. چرا که حملات بخش Strike، گستره وسیعی از پیچیدگی را به بازی اضافه می‌کنند."

 

در ضمن، Destiny از یک بخش چند نفره رقابتی به نامCrucible  نیز برخوردار است که احتمالا آن را هیچ‌گاه تمام نخواهید کرد.

 

آقای Dague: "و همان طور که قبلا نیز گفته ایم، ساعات سرگرم‌کننده بی‌شماری در Crucible گنجانده شده است. تا زمانی که شما تک تک بازیکنانی که درون بازی هستند را نکشید، بازی به اتمام نخواهد رسید. و باز هم، به محض اینکه تمام بازیکنان را از دور خارج کردید، یک نفر جدید که بازی را تازه خریداری کرده، وارد می‌شود."

 

از موارد دیگری که آقای Degue در جریان Google Hangout، بیان کرده این است که بازیکنان می‌توانند منتظر اطلاعات بیشتری در مورد Destiny، قبل از عرضه آن، در نمایشگاه PAX Prime باشند.

 

آقای Degue در آخر افزوده است: "Destiny عنوانی است که قادر به پشتیبانی فعالانه تر و بیشتر از آن، نسبت به بازی های قبلی خود خواهیم بود. این یکی از مباحثی است که قصد داریم در پنل PAX خود در مورد آن صحبت کنیم. یکی دیگر از مباحث نیز این است که بازی در چه زمینه‌ای نیاز به اصلاح و بهبود دارد."

 

پنل نمایشگاه PAX Prime بانجی، از روز یک شنبه، August 31 فعال خواهد شد.

 

Destiny در تاریخ September 9 برای Xbox 360 ،Xbox One ،Play Station 3 و Play Station 4 عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا