اخبار بازی

کمپانی «Blizzard» تعدادی IP جدید، در دست ساخت دارد

«Blizzard Entertainment»، سازنده و ناشر فرانچایز‌های بزرگی همچون «Diablo» ،«World of Warcraft» و «Overwatch» در حال کار بر روی چند IP جدید است اما نباید منتظر معرفی آن‌ها در زمانی نزدیک بود زیرا در مراحل اولیه ساخت خود به سر می‌برند.

Blizzard

طی گزارش مالی «Activision Blizzard»، رئیس کمپانی بلیزارد آقای «Mark Morahaime» اعلام کرد تمرکز اصلی آن‌ها پشتیبانی از فرانچایزهای فعلی این کمپانی است. با این حال یادآوری کرد که آقای «Allen Adham» یکی از بنیانگذاران بلیزارد سال گذشته به این کمپانی بازگشت تا رهبری تیم‌هایی که بر روی عناوین جدید کار می‌کنند را به دست گیرد.

آقای موراهیم گفت :« در مورد IP های جدید، خط تولید ما نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ کمپانی پربارتر است. ما به تولید ابتکارات جدید متعهد هستیم.» همچنین اشاره کرد که کمپانی نگاهی به پلتفرم‌های جدید مانند گوشی‌های هوشمند نیز دارد.

بعضی از پروژه‌هایی که تحت نظارت آقای ادهم هستند شامل «ایده‌هایی خوب» می‌شوند که کمپانی از قبل آمدن ایشان بر روی آن‌ها کار مي‌کرده است اما بقیه، IP هایی کاملا جدید هستند. همچنین اشاره شد که کمپانی بلیزارد قصد ندارد این عنوان‌ها را با عجله به بازار عرضه کند.

ایشان ادامه داد :« در حال حاضر ما تیم‌هایی اختصاصی برای تولید داریم که توسط با تجربه‌ترین طراح‌های بازی کمپانی ما، رهبری می‌شوند. باید اشاره کنم که ساخت عنوان‌های جدید در حد کیفیت کمپانی بلیزارد بر روی هر پلتفرمی زمان می‌برد و همانطور که در گذشته نیز نشان دادیم، قصد نداریم عناوینی را عرضه کنیم که انتظارات ما یا بازیکنان را برآورده نکنند. وقتی ما تجربیات جدیدی را با عنوان‌هایی جدید یا قدیمی، به کنسول‌های فعلی یا جدید بیاوریم، این تجربیات ایده‌هایی خواهند بود که تیم ما مشتاق آن‌ها بوده و جامعه‌ی مخاطبین زیادی نیز داشته باشند.»

آخرین عنوان جدید بلیزارد بازی «Overwatch»، اولین IP جدید این کمپانی پس از ۱۷ سال بود که تا اینجا با موفقیت فراوانی همراه بوده است و هم اکنون بیش از ۳۰ میلیون بازیکن ثبت شده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا