اخبار بازی

Army Of Four در راه است؟

اگر بخواهیم عناوین محبوب سبک سوم شخص اکشن را نام ببریم، قطعا نام سری Army Of Two در میان این اسامی به چشم می‌خورد. اولین نسخه از عنوان Army Of Two آنقدر پرفروش بود که شرکت EA را به ساخت ادامه این بازی ترغیب کند و حالا زمان آن رسیده است که با نسخه دیگری از این سری بازی ها روبرو شویم.

بر اساس پستی که آقای Joe Flanigan در Twitter خود گذاشته، ایشان ذکر کرده اند که با نسخه بعدی این سری که با نام Army Of Four شناخته می شود قراردادی را تنظیم کرده است و قرار است مانند دو شماره گذشته صداگزاری این عنوان را بر عهده بگیرد. ایشان در پست خود نوشته اند که: " به تازگی به عنوان AO4 که توسط EA ساخته می‌شود، قرارداد بسته ام. با توجه به تفاوتهایی که این بازی با سری Battle*Field دارد، بچه های من دوباره فکر می کنند که من آدم جالبی شده ام. "

شایعات پیرامون نسخه بعدی از سری AO زمانی آغاز شد که سایت Kotaku در زمستان سال گذشته در خبری اعلام کرد که شماره بعدی از این سری که دارای Co-op تیمی 4 نفره خواهد بود و از موتور گرافیگی Frostbite 2 بهره مند خواهد بود، در حال ساخت است.

هنوز شرکت EA این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است ولی احتمال آن وجود دارد که خبرهایی از این عنوان در GDC امسال پخش شود. در هر صورت تا تایید رسمی این خبر صبر می‌کنیم.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا