اخبار بازی

تمامی فعالیت‌ها در بازی Anthem دارای مچ‌میکینگ خواهند بود

یکی از سوالاتی که همواره در رابطه با بازی Anthem مطرح بوده، این موضوع است که «استدیو بایوور» چگونه راه حلی را برای حضور در بازی‌های گروهی برای بازیکنان تک‌نفره و یا تازه واردان ایجاد می‌کند.
این سوال، با پاسخ تهیه‌کننده ارشد بازی یعنی آقای Ben Irvin در توئیتر روشن شد. با اذعان تهیه‌کننده ارشد مشخص شد که بسیاری از فعالیت‌ها در بازی Anthem به شکلی برگزار می‌شوند که پیش از شروع آن‌ها مچ‌ میکینگ وجود دارد.  وجود مچ میکینگ برای سال‌ها به عنوان یک استاندارد در بازی‌های چند نفره کوآپ محور محسوب می‌شود، اما مقایسه‌ی ناگذیر بازی Anthem با عنوان Destiny، طرفداران را راجع به این موضوع نگران کرده بود.

بازی Anthem

با توجه به شباهت‌های این دو بازی و موفقیت‌های «استدیو بانجی» با Destiny، این نگرانی ایجاد شده که شاید برخی از موارد منفی بازی مذکور هم به بازی Anthem راه پیدا کنند. به هر شکل Anthem این ویژگی مثبت را بر خلاف بازی Destiny همراه دارد و برای بازی گروهی با گیمرهایی خارج از لیست دوستان، جای نگرانی نیست، چرا که دیگر نیازی  به جستجو در  فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای یافتن هم‌تیمی نخواهید داشت و خود  بازی کار را برای شما آسان می‌سازد.

اخیراً نیز  یکی از سازندگان  بازی دوباره در  اکانت  رسمی توئیتر خود تأکید نمود که Anthem فاقد هرگونه «لوت باکس» است. هرچند آن‌ها پرداخت درون برنامه‌ای را در بازی قرار داده‌اند اما این بار برخلاف عنوان شکست خورده شرکت EA یعنی بازی Star Wars: Battlefront 2 شما دقیقا برای چیزی که قصد خرید آن را دارید پول می‌پردازید و بازی از سیستم قمار و یا فرمول‌های تصادفی برای پول چاپیدن به هیچ عنوان استفاده نخواهد کرد.
بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه برابر با سوم اسفند ماه 1397 برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس  باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا