اخبار بازی

شایعه: اطلاعات بازی Borderlands 3 از زبان اینسایدرها

سال ۲۰۱۹ تولد ۱۰ سالگی بازی Borderlands است و به همین مناسبت اطلاعات تازه‌ای در رابطه با نسخه‌های فعلی و شماره بعدی این فرنچایز منتشر شده که همگی نمایان‌گر آینده‌ای درخشان برای سری محبوب «بوردرلندز» هستند. در ادامه به بررسی اطلاعات منتشر شده از منابع خبری معتبر و اینسایدرها می‌پردازیم. براساس فهرست منتشر شده توسط مرجع رده بندی بازی‌ها در کره، امسال بازی Borderlands: Game of the Year Edition برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌گردد و آن‌طور که در وب‌سایت مجموعه مذکور درج شده است، این عنوان توسط استودیو Blind Squirrel ساخته می‌شود.

علاوه بر ریمستر نسخه اول، طبق بروز رسانی‌های صورت گرفته در صفحه مخصوص بازی Borderlands 2 در وب‌سایت Steam DB، استودیو Gearbox مشغول ساخت DLC جدید برای برای Borderlands 2 است، هرچند بر اساس آن‌چه که لیکرهای متعدد به آن اشاره داشته‌اند، این تیم ممکن است DLC جدید را به صورت Stand Alone برای بازی Borderlands: The Pre-sequel عرضه کند، اما احتمال ساخت آن برای نسخه دوم قوی‌تر است. قرارداد انحصاری Borderlands 2 VR نیز تا اواخر ماه آوریل سال جاری به پایان می‌رسد و این بازی برای سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. حال زمان بررسی برخی از اطلاعات منتشر شده بازی Borderlands 3 از  زبان اینسایدرها رسیده است. بازی شامل چهار کلاس با نام های ذیل می‌شود:

کلاس Soldier/Gunner با نام Moze
کلاس Siren با نام Amara
کلاس Assassin با نام Zane
کلاس Hunter با نام Flak

مدل Bot Jock دقیقاً مشابه با چیزی است که رندی پیچفورد در جریان رویداد GDC 2017 نمایش داد. طبق گزارشات منتشر شده توسط شرکت Take-Two، عرضه Borderlands 3 با تاخیر مواجه شده است، با این وجود بازی برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ درنظر گرفته شده. (بین آوریل ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۰) شخصیت‌های منفی بازی دوقلوهای Calypso نام دارند و احتمالاً قدرت آن‌ها ترکیبی است از قابلیت‌های کلاس Siren. علاوه بر موارد پیشین، ظاهراً قرار است تا مناطقی مثل Promethea، Eden-6 و چندین منطقه مختلف و جدید را در این بازی مشاهده کنیم.
همچنین منابع مختلفی به نزدیک بودن تاریخ رونمایی و تاریخ عرضه بازی نسبت به یک‌دیگر اشاره کرده‌اند. هنوز هیچ‌گونه تأییده رسمی درباره اطلاعات فوق توسط «گیرباکس» و یا شرکت Take-Two صورت نگرفته است و باید تا رونمایی رسمی بازی که به احتمال زیاد در مراسم E3 2019 صورت می‌گیرد منتظر ماند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا