اخبار بازی

عنوان «Age of Empires: Definitive Edition» در هفته لانچ خود تاخیر خورد

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، بازی «Age of Empires: Definitive Edition» که پیش از این قرار بود در تاریخ October 19 منتشر شود، ظاهرا تا سال 2018 تاخیر خورده است.

Age of Empires: Definitive Edition با توجه به تیم سازنده Age of Empires: Definitive Edition، این تاخیر تجربه‌ بهتری از بازی را فراهم ‌می‌کند:

«در عوض انتشار نهایی Age of Empires: Definitive Edition در October 9، دعوت می‌کنیم از هزاران بازیکن بیشتر در Closed Beta بین الان و لانچ که اجازه می‌دهد برای تست عمیق‌تر در میان بخش کمپین تک نفره، تعادل بخش چند‌نفره و…»

 این عنوان در اوایل تابستان در طول کنفرانس «PC Game Show 2017» در E3 2017 معرفی شد و کمتر از دو ماه گذشته، تاریخ انتشار آن مشخص شد.

تیم توسعه بازی، تاریخ دقیقی برای انتشار Age of Empires: Definitive Edition نگفته است؛ با این حال آنها اوایل سال 2018 را در نظر دارند.

برای کسانی که اطلاعاتی از Age of Empires: Definitive Edition ندارند، باید گفت که در واقع این عنوان سالگرد بیست سالگی فرانچایز Age of Empires را جشن می‌گیرد. نسخه اول این فرانچایز در سال 1997 منتشر شد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک شناخته می‌شود. این بازی همان نسخه اول این مجموعه است که با بهبود‌هایی در زمینه‌های گوناگون همراه می‌شود و در نهایت به صورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا