اخبار بازی

5 دلیل برای خرید PS4 به جای Xbox One از زبان یوشیدا

رئیس استدیو های SCE آقای Shuhei Yoshida کاملا به جدیدترین کنسول شرکت سونی یعنی PS4 می بالند و حتی به تازگی 5 دلیل برای خرید PS4 را بجای Xbox One ارائه کرده. ایشان طی مصاحبه خود با Financial Post گفته اند: "دلایل زیادی وجود دارند اما پنج تا از مهم ترین آنها را برای شما می گویم. دلیل اول این است که ما معتقدیم PS4 قدرتمند ترین کنسول برای بازی های رایانه ای است. این سیستم و بازی هایش می تواند رشد کند اما در همان روز اول بازی های زیادی موجود است که از قدرت PS4 بهره می برند و به صورت native دارای رزولوشن 1080p هستند که برتر از دیگر سیستم ها است.
دلیل دوم تنوع بازی ها در روز اول و آینده است. آسان تر کردن ساخت بازی ها در درجه اول اولویت ما بوده است. ما با وجود سازندگان مستقل عناوین زیبا، منحصر به فرد و بسیار جذابی را خواهیم داشت. بسیاری از این بازی ها برای PS4 عرضه خواهد شد. این کار را ما چند سالی است که شروع کرده ایم و فقط منتهی به سال جاری و این اواخر نیست. بازی های مستقل بسیاری خوبی برای PS3 و PSVita وجود دارد که مردم از آنها لذت می برند. ما اطمینان خاطر حاصل خواهیم کرد که چنین چیزی در PS4 نیز رخ دهد. بازی های بیشتری برای PS4 عرضه خواهد شد اما نه تنها از استدیوهای بزرگ، بلکه حتی کوچکترین آنها. مخصوصا آنهایی که ایده های منحصر به فردی دارند. گزینه سوم قابلیت های اجتماعی، دکمه share و راحتی استفاده از آنها است. با اسمارت فون خود یک بازی را می توانید خریداری کنید و زمانی که خانه نیستید دانلود به صورت خودکار انجام می می شود تا زمانی که به خانه آمدید آماده اجرا باشد. تمامی این قابلیت های جالب و راحتی استفاده از آنها در سیستم گنجانده شده است.
 دلیل چهارم هم این است که ما یک شبکه بسیار بزرگ از استدیوهای جهانی خود داریم.ما PS4 را با 5 عنوان از استدیوهای داخلی خود عرضه می کنیم مانند Knack, Killzone Shadowfall. اما بازی های زیاد دیگری در دست ساخت است و استدیوهای بزرگی بر روی آنها کار می کنند. بسیاری از آنها حتی IP های جدید هستند که منتظریم در زمانی مناسب معرفی کنیم. بازی های بزرگی از استدیوهای داخلی ما در راه است. دلیل آخر نیز 100 دلار ازانتر بودن این کنسول نسبت به رقیب است. اگر پولتان را دوست دارید، PS4 بهترین گزینه است."
نظر شما درباره این دلایل چیست؟ Xbox One چه چیزهایی برای رقابت با رقیب خود دارد؟
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا