اخبار بازی

گیگابایت اسپانسر اختصاصی مسابقات IEM

مسابقات انتخابی تایوان و مسابقه نهایی لهستان بر اساس سیستم‌های مبتنی بر مادربرد GIGABYTE Z97X-Gaming 5 برگزار خواهند شد.

تایپه، تایوان –  کمپانی گیگابایت، از سازندگان پیشرو در عرصه مادربرد و کارت‌های گرافیک، مفتخر است تا به عنوان اسپانسر انحصاری مادربرد، نقش مهمی در مسابقات گیم IEM امسال داشته باشد. با نزدیک شدن به مسابقات انتخابی آسیایی، گیگابایت بی‌صبرانه منتظر مشاهده نتایج‌ مسابقات امسال Intel Extreme Masters در کشور خود، تایوان است.

در مسابقاتی که بین 28 ژانویه تا اول فوریه برگزار می‌شود، شش تیم در قالب League Of Legends به مسابقه خواهند پرداخت تا تکلیف تیم‌های حاضر در مسابقه نهایی IEM مشخص شود. در کنار مسابقات انتخابی LOL، بازیکنان StarCraft II نیز به مسابقه خواهند پرداخت تا به مسابقه نهایی که در تاریخ 12 تا 15 مارس در لهستان برگزار می‌شود، راه یابند.

گیگابایت به عنوان اسپانسر رسمی مادربرد و کارت گرافیک این مسابقات، شرکت‌کنندگان IEM را از نظر سخت‌افزاری کاملاً تجهیز و تأمین نموده است تا گیمرها بتوانند بهترین نمایش ممکن را داشته باشند. مادربردهای G1 گیگابایت، به همراه کارت‌های گرافیک این شرکت، ویژگی‌های خاصی دارند که برای اکثر گیمرها حائز اهمیت است. از این جمله می‌توان به فناوری صوتی AMP-UP گیگابایت اشاره کرد که به گیمرها و علاقه‌مندان به موسیقی اجازه می‌دهد تا صدایی تمیز و بسیار واقعی را از افکت‌های صوتی بازی و همچنین فیلم و موسیقی دلخواهشان تجربه کنند. به همین شکل، کارت‌های گرافیکی گیگابایت نیز با داشتن بالاترین کارایی، تجربه‌ای مثال‌زدنی از گیمینگ را به ارمغان می‌آورند. محصولات گیمینگ گیگابایت برای گیمرهایی طراحی شده است که همیشه به دنبال «بهترین» هستند.

علاوه بر تجهیز تمام ایستگاه‌های بازی در این رخداد با مادربردهای رده‌بالا G1 Gaming‌ گیگابایت، این شرکت در این مراسم آخرین دستاوردها و فناوری‌های خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت. با حضور در این مراسم آخرین نمایش‌های فناوری‌های گیمینگ نسل بعد را مشاهده خواهید کرد. همچنین متوجه خواهید شد که چرا سخت‌افزارهای G1 Gaming گیگابایت، برای تجهیز قهرمانان مسابقات جهانی انتخاب می‌شود. 

به هر حال نهمین فصل از مسابقات IEM در راه است. گیگابایت با مشاهده تعداد بی‌شمار هواداران سرسخت گیمینگ در دوره قبلی این مسابقات که در چین، کانادا، آمریکا و آلمان برگزار شد، متوجه شد که این جمعیت تنها یک علاقه دارند و آن هم عشق به گیمینگ در تمام ابعاد است! این همان دلیلی است که گیگابایت به خاطر آن، حمایت از نهمین فصل این مسابقات را برای خود افتخار می‌داند.                                                    

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا