اخبار بازی

گرینبرگ: Project Scorpio آینده کنسول گیمینگ را متحول خواهد کرد

بزرگ‌ترین سوپرایز مایکروسافت طی کنفرانس خبری E3 2016، پرده‌برداری از مدل جدید اکس‌باکس وان، تحت اسم رمز «Project Scorpio» (پراجکت اسکورپیو) بود. طی اظهارات مایکروسافت، اسکورپیو قوی‌ترین کنسول تاریخ خواهد بود و باعث طلوع یک عصر جدید در چرخه کنسول‌ها خواهد شد. حال آقای «گرینبرگ» رئیس بخش بازاریابی اکس‌باکس در این باره اظهاراتی جدید داشته است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

با توجه به اظهارتی که گرینبرگ طی مصاحبه اخیر خود داشته است، به نظر می‌رسد مایکروسافت به «پایان یافتن چرخه کنسول‌ها» اعتقاد راسخ دارد. البته این موضوع بدین معنی نیست که آن‌ها قصد دارند از بازار کنسول‌ها خارج شوند، بلکه به نوعی نشان دهنده تغییر رویه کاری است.

 

«فکر می‌کنیم که در آینده‌ی ما، تعریفی از "نسل" برای چرخه کنسول‌ها وجود نداشته باشد. ما به ساخت یک مجموعه می‌اندیشیم، یک جامعه، که با سخت افزار [واحد] قابل تکرار باشد. ما برای به اثبات رساندن این موضوع، یک ریسک بزرگ را با پراجکت اسکورپیو انجام خواهیم داد. اساسا می‌گویم این (اسکورپیو) یک نسل جدید نیست. هر چیزی که شما تا به حال داشته‌اید، ادامه پیدا و [روی کنسول جدید] همچنان کار خواهد کرد. ما این موضوع را نوعی از خانواده دستگاه‌ها می‌دانیم.»

 

در حالی که مایکروسافت راه جدیدی را برای آینده کنسول گیمینگ برگزیده است، اما از سرانجام آن اطمینان خاطر ندارد. گرینبرگ در ادامه گفت که آن‌ها از نحوه بازخوردها پیرامون اسکورپیو درس خواهند گرفت. وی ادامه داد: «اگر بازی‌ها و محتوای جدید ارائه شود، که من فکر می‌کنم ارائه خواهد شد، این گونه تصور می‌کنم که این موضوع نوع تفکر ما درباره آینده کنسول گیمینگ را تغییر خواهد داد.»

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا