اخبار بازی

تدارک ویژه هیولا برای آخرین چهارشنبه سال

هیولا هدیه ویژه‌ای برای آخرین چهارشنبه سال ۹۶ تدارک دیده است و کمپینی به نام «قاشق‌زنی» به راه انداخته است. هیولا  با این کمپین قصد دارد تا قدمی در راستای احیای سنت‌های قدیمی ایرانی بردارد. در این کمپین کاربران تشویق می‌شوند تا رسم سنتی قاشق‌زنی در چهارشنبه سوری را به جای آورند و در ازای آن هدیه ویژه‌ای از هیولا دریافت کنند.

کافی است در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند وارد وب‌سایت هیولا شوید و در کمپین قاشقزنی هیولا و «نه به چهارشنبه‌سوزی» شرکت کنید. در صورت به جا آوردن رسم سنتی «قاشق‌زنی»، هیولا بازی‌های رایگانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

هیولا در کمپین قاشق‌زنی خود بازی‌های ایرانی و خارجی را به صورت رایگان عرضه می‌کند که در زیر با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

گرشاسپ، گزر ثریت

 شما در نقش گرشاسپ ظاهر می‌شوید و وظیفه‌تان این است که کشور را از شر دیوان و اهریمنان نجات دهید.

 

ارتش‌های فرازمینی

زمین؛ بزرگ‌ترین داشته بشر به خاطر جنگ‌های مختلف از بین رفته است و شما به عنوان یکی از اعضای «‌ارتش‌های فرازمینی» جایی در میانه کهکشان، باید نسل بشر را حفظ کنید.

 

شمشیر تاریکی؛ آخرین جنگاور

شمشیر تاریکی یک بازی نینجایی است. در این بازی باید در نقش کورو ظاهر شوید و از میراث خاندان دوجیما حفاظت کنید.

فریاد آزادی: تنگستان

قرن نوزدهم و بحبوحه جنگ جهانی اول است. خلیج همیشه فارس تحت استعمار بریتانیایی‌ها قرار گرفته است و شما آن ایرانی هستید که اسلحه به دست، دوشادوش رئیسعلی دلواری به جنگ با استعمارگران می‌روید تا خاک ایران را از گزند دشمنان حفظ کنید.

 

ناهنجاری: مدافعان

اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه‌ دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی «ناهنجاری» را از دست ندهید.انسان‌ها پس از دفاع از زمین در برابر فضایی‌ها و شکست آن‌ها در کره خود، قصد ضدحمله و تصرف محل زندگی فضایی‌ها را دارند. در این قسمت شما باید از فضایی‌ها در مقابل انسان‌ها محافظت کنید و اجازه ندهید زیاده خواهی انسان‌ها باعث کشته شدن افراد و به خاک و خون کشیده شدن سرزمین‌ آن‌ها شود.

 

و بازی‌های دیگری نظیر قتل در کوچه‌های تهران، علیمردان خان، شیطان در پایتخت و غیره.

برای بازی کردن، کافی است به صفحه کمپین قاشقزنی هیولا برای چهار‌شنبه‌سوری رفته از بین بازی‌های متفاوت و سبک‌های جذاب، بازی موردعلاقه‌تان را پیدا و کلید بازی را دریافت کنید. پس از ثبت نام در سایت هیولا و فعال‌سازی کلید در سایت فقط باید برنامه هیولا را روی سیستم کامپیوتری خود نصب و بازی‌ دلخواهتان را از طریق آن دانلود کنید. بلافاصله پس از تمام شدن دانلود می‌توانید بازی را نصب و اجرا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا